Гран Прі Монако: плюс 5 очків в скарбничку Renault Sport F1 Team
Ніко вибрав нестандартну тактику з дуже довгим відрізком на шинах Ultrasoft, що дозволило йому поліпшити свою позицію. До пітстопа він перебував на шостому рядку і потім зміг повернутися в боротьбу за місце в першій десятці. Повною мірою скориставшись перевагою свіжих шин, він показав кілька швидких кіл і піднявся на восьму позицію. У підсумку німець фінішував з відставанням в півсекунди від сьомого місця.
Карлос стартував восьмим на шинах, що залишилися після кваліфікації, і вибрав іншу стратегію. Він добре провів першу частину гонки, але програв Максу Ферстаппену і Ніко на більш пізніх етапах, оскільки ті їхали на свіжій гумі.
Renault Sport Formula One Team на шість очок відривається від McLaren в турнірному заліку.
Ніко стартував з 11-го місця. Він скористався перевагою вільного вибору гуми, яке надається пілотам, які не потрапили в першу десятку, довго їхав на шинах Ultrasoft і зміг відіграти кілька позицій на трасі. На 50-му колі він зробив Пітстоп і змінив шини на Hypersoft.
Карлос почав гонку на 8-му місці на шинах Hypersoft (рожеві), що залишилися після кваліфікації, заїхав на Пітстоп на 16-му колі і поставив новий комплект шин Ultrasoft (пурпурні).
Ніко Хюлькенберг, №27, R.S.18-02:
«Я налаштований позитивно. Думаю, що восьме місце – це максимум, чого ми могли досягти в цій ситуації. Перша частина гонки була вкрай успішною, потім мені було дуже складно через деформацію гуми, проте вона відновилася, і я зміг показати кілька дуже швидких кіл і повернутися в боротьбу. В цьому суть гонки в Монако – вона може бути або божевільною, або такою, як сьогодні. У будь-якому випадку ми вижали з неї максимум».
Карлос Сайнс, №55, R.S.18-03:
«Для мене гонка виявилася дуже складною. Ми змінили шини на 16-му колі, а потім мені довелося проїхати більше 60 кіл на гумі Ultrasoft, яка була далека від ідеалу через проблеми з хвилеподібною деформацією. Я нічого особливо не міг зробити – інші боліди з іншою стратегією на гонку були просто значно швидші. Наступного тижня спокійно все проаналізуємо і до Монреалю підійдемо в кращій формі».
Керуючий директор Renault Sport Cars Сіріль Абітбуль:
«Загальний результат хороший – два боліда в очковій зоні і непоганий відрив від переслідувачів, що йдуть на п’ятому місці в чемпіонаті, проте гонка виявила багато наших слабкості. Карлос зробив все, що міг, з огляду на обрану стратегію, проте зіткнувся з більш серйозною деградацією шин, ніж очікувалося. Ми дякуємо йому за командну роботу і за те, що він допоміг нам досягти цього результату. Перший комплект гуми Ніко відновився, і ми змогли реалізувати заплановану стратегію, яка привела його на восьме місце. Незважаючи на те, що цей результат в Монако набагато краще торішнього, ми не могли конкурувати так само впевнено, як в минулих перегонах, і нам потрібно серйозно проаналізувати таку поведінку шин, оскільки зараз нам виявляється вигідніше стартувати з 11-го місця і мати можливість вибирати гуму, ніж стартувати в першій десятці на шинах з кваліфікації. Команди попереду нас справляються з цими проблемами, так що це можливо зробити. Чекаємо Монреаля».
Про групу Renault
Група Renault виробляє автомобілі з 1898 р. Сьогодні це транснаціональна група, яка об’єднує кілька марок, яка продала майже 3,76 млн автомобілів в 134 країнах в 2017 р. Група має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажів і більше 180 000 співробітників. Для того, щоб відповідати серйозним технологічним вимогам майбутнього і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група зосереджується на міжнародному зростанні і забезпеченні взаємодоповнюваності п’яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA), розвитку електричного транспорту та співробітництву з Nissan і Mitsubishi . Повернувшись в Formula-1 зі своєю заводською командою і активно беручи участь в Formula-E, Renault демонструє, що вважає автоспорт важливим фактором розвитку інновацій та розширення пізнаваності марки.