X

Гран Прі Мексики: нервова перемога Ферстаппена

Команда Red Bull впервые за 5 лет получила весь первый ряд. Однако на первых двух позициях Гран При Мексики находились разные характеры: Даниэль Риккардо и Макс Ферстаппен.

Нідерландцю важко було проковтнути другу позицію. Хоча він мало про це говорить, але він втратив нагоду стати наймолодшим в історії Ф1 володарем поулу. Через цю лють він, як сам зізнався, не спав півночі, але ця лють допомогла на старті. Ріккардо погано рушив із місця та пропустив уперед не лише напарника, але й Льюіса Хемілтона.

Ферстаппену також довелося боротися з Хемілтоном. У британця була вища максимальна швидкість, але пілот Red Bull пізніше загальмував –– і увійшов у перший поворот лідером. Позаду Хемілтона міг опинитися Валттері Боттас, але спершу фін не зумів пройти Ріккардо, а на другій прямій пропустив ще й Себастьяна Феттеля, який також стартував невдало: спершу втратив четверту позицію, а потім змушений був її повертати.

Всі лідери у кваліфікації уникнули необхідності старту на Hypersoft, проте навіть Ultrasoft поводився не дуже добре. Вже на 12-му колі Хемілтон відкрив першу серію піт-стопів на перейшов на Supersoft. Одразу за ним це зробили Боттас, Ріккардо та Ферстаппен, які зберегли відносні позиції один до одного.

А ось Ferrari вирішила відтягнути перший піт щоб збільшити шансі Феттеля. Їхні суперники виїхали позаду Кімі Райкконена. І якщо проти Ферстаппена у фіна не було шансів, то Хемілтона з Ріккардо він стримував досить довго – вони втратили декілька секунд. На 17-му колі Хемілтон та Ріккардо нарешті вийшли уперед, і лише в цей момент Феттель зробив зупинку в боксах.

Що цікаво, на другому відрізку, коли фаворити були на Supersoft, відбувалася інакша гонка. Кращий темп був вже у Феттеля, який хутко наздогнав Ріккардо та вже на 30-му колі почав його атакувати. У цей момент зійшов Карлос Сайнс на Renault. Це був поганий сигнал для Red Bull, оскільки раніше припинив боротьбу і Фернандо Алонсо з двигуном Renault.

Після рестарту гонки Феттель продовжив атакувати Ріккардо. Йому до того ж допомогли колові – за декілька кіл німець вже був попереду та так само хутко почав наздоганяти Хемілтона. Британець взагалі втратив темп. Він не мав шансів проти Феттеля, а потім ще й пропустив Ріккардо.

Другий піт-стоп виконали не всі фаворити. Ріккардо та Райкконен вирішили залишитися на трасі, завдяки чому випередили Феттеля та Хемілтона відповідно. Ферстаппен після зупинки опинився попереду Ріккардо і все міг майже ні про що не турбуватися.

А ось за спиною Ріккардо був швидший Феттель на Ultrasoft. Проте цього разу німець зумів лише наблизитися до суперника – атакувати було дуже складно. Але за 10 кіл до фінішу Ріккардо знову підвів двигун Renault – він зійшов та віддав друге місце Феттелю.

Третім фінішував Райкконен, що було важливо для боротьби у Кубку конструкторів. Там Ferrari ще зберігає якісь шанси, а ось Хемілтону вистачило четвертого місця, щоб нарешті стати п’ятиразовим чемпіоном світу. Як і минулого року, в Мехіко святкувати і ті, хто був на подіумі, і британець.

Боротьбу середняків виграв Ніко Хюлькенберг. Взагалі цього не мало статися, оскільки на старті його випередив Сайнс, який зійшов. До того ж, дуже не пощастило Force India. На початку гонки за спиною німця вже був Естебан Окон, але він пошкодив переднє антикрило та зробив піт-стоп вже на першому колі. А Серхіо Перес мав темп, щоб випередити Renault, але у нього відмовили гальма. Таким чином, сьомим став Шарль Леклер – Sauber випередила Toro Rosso у боротьбі за восьму позицію в Кубку конструкторів. Це все було на тлі провалу Haas, яка погіршила свої шанси проти Renault.