Перед началом Гран При Франции были опасения, что гонка снова будет без особых приключений на трассе. Разве что дождь, который с 60-процентной вероятностью обещал прогноз погоды, мог несколько развлечь зрителей.
У підсумку дощ так і не пішов, проте подій у гонці вистачало! Вже на старті відбулося так багато подій, що неможливо було прослідкувати рухи всіх пілотів. «Допомагали» і широкі зони вильоту, які дозволяли гонщикам їхати світ за очі.
Перший хаос спричинили Себастьян Феттель та Валттері Боттас. Німець гарно рушив із місця, порівнявся з фіном та мав шанси вийти на другу позицію позаду Льюіса Хемілтона. Проте Валттері був на широкій траєкторії та мав перевагу. У свою чергу у гальмуванні перед першим поворотом Феттель припустився помилки, заблокував колеса та поїхав прямо у Mercedes фінського пілота. Втратили обидва: Феттель пошкодив переднє антикрило, а Боттас отримав прокол. Два гонщики повільно рушили на піт-лейн, а німець згодом ще й отримав від стюардів 5-секундний штраф.
На першому колі також не розминулися Естебан Окон та П’єр Гаслі. Два французи зійшли з гонки та спричинили вже другий хаос у перших поворотах.
Залишалося лише прослідкувати, хто де опинився. Хемілтону нічого не завадило залишитися на першому місці, за ним опинився Макс Ферстаппен, на третє місце дивом прорвався Карлос Сайнс на Renault, Даніель Ріккардо був четвертим, а Кімі Райкконен опинився у невдалому місці не в той час та опустився на сьому позицію.
Такі позиції гарантували, що гонка точно нудною не буде, оскільки повільніші пілоти намагалися стримати швидших колег. І полягало питання в тому, хто більше відіграється.
На жаль для Renault, домашня гонка недовго складалася дуже вдало. Сайнсу не вистачало швидкості, щоб стримати позаду Ріккардо, а потім ще й Райкконена. Знадобилося трохи більше десяти кіл, щоб перша четвірка була сформована зі звичних пілотів. Не вистачало лише Феттеля та Боттаса, які поступово проривалися до топ-10 з останніх місць.
Прорив краще вдавався німецькому гонщику, який обганяв повільніших пілотів легко та невимушено. Вже на 20-му колі він вийшов на п’яте місце. На цьому гонка для нього була фактично завершена, оскільки до Райкконена було дуже далеко.
А ось Боттас не нудьгував протягом всієї гонки, оскільки так і не зумів прорватися до звичної топ-6. Можливо, на старті він отримав більші ушкодження, через які фін втратив темп, але пілоту Mercedes прорив давався складно.
У групі лідерів спершу не було яскравої боротьби. Хемілтон впевнено втримував перевагу над Ферстаппеном та тримав у думках, що ще може піти дощ. Коли стало зрозуміло, що важкі хмари оминають трасу, британець відчув себе комфортніше – йому залишалося лише контролювати становище.
А ось у боротьбі за третє місце все було не так просто. Райкконен зумів нав’язати конкуренцію Ріккардо. На першому відрізку фін їхав на Ultrasoft, але навіть при цьому сильно пересидів Ріккардо, який почав гонку на Supersoft. Пілот Ferrari втримував високий темп, а довгий перший відрізок означав, що він ще й міг обрати м’якішу гуму на фінальні кола: Supersoft проти Soft у австралійця.
Райкконен поїхав переконливіше: спершу наздогнав, а за шість кіл до фінішу обігнав Ріккардо, завдяки чому фінішував на подіумі. А позаду них завершив гонку Феттель, який до того ж виконав ще один піт-стоп та програв більше хвилини переможцю Хемілтону.
Щодо Боттаса, то його вистачило лише на сьоме місце – він програв Кевіну Магнуссену. І якби не проблеми у Сайнса, то скоріше за все фін взагалі був би восьмим.
Іспанський пілот втратив трохи потужності на фінальних колах, але зумів стати восьмим – попереду напарника Ніко Хюлькенберга. Так що у Renault знову подвійний фініш в очках та закріплена четверта позиція у Кубку конструкторів. У головних конкурентів McLaren взагалі вийшов повний провал… І на тлі цього Шарль Леклер на Sauber знову потрапив до топ-10!