Феттель победил на Гран При Бахрейна с преимуществом 0,699 секунды. Еще бы один круг - и все. Точно как в Австрии-2017, когда была ситуация наоборот: Феттелю не хватило круга, чтобы пройти Боттаса.
Команда Ferrari отримала оптимальну позицію на початку Гран Прі Бахрейну. Себастьян Феттель та Кімі Райкконен були на першому стартовому ряді, за ними були Валттері Боттас на Mercedes та Даніель Ріккардо на Red Bull, а ось їхні напарники Льюіс Хемілтон та Макс Ферстаппен були далеченько – у середині стартової решітки.
На другій практиці було зрозуміло, що темп трьох команд-фаворитів був приблизно рівним, тому вкрай важливо було вдало провести старт гонки. Хоча траса в Бахрейні дозволяла обганяти, проте якщо між пілотами була мінімальна різниця, то про обгін можна було лише мріяти.
Так і сталося. Але якщо Феттель втримав першу позицію, то Райкконен пропустив уперед Боттаса. Можливо, за цю групу зачепився б і Ріккардо, проте австралієць зійшов вже на першому колі після відмови електроніки. Дивина та й годі – майже одночасно з шансами на гарний результат прощався Ферстаппен.
Макс на першому колі наздогнав Хемілтона та почав його атакувати (у боротьбі за Топ-10), але невдало зачепив переднє антикрило Mercedes та отримав прокол. Спершу був вимушений піт-стоп, а одразу після нього – схід із дистанції.
На перших колах лідери вели позиційну боротьбу. До серії піт-стопів, яку відкрив Феттель на 19-му колі, все було спокійно, але потім…
Німцю, а потім й Райкконену замінили Supersoft на Soft. Mercedes дочекалася рішення Скудерії та на 21-му колі встановила Боттасу Medium. Вочевидь, Валттері планував доїхати до фінішу без додаткових зупинок, але пілоти Ferrari навряд чи могли це зробити.
Останнім із групи лідерів зупинився Хемілтон, який на момент зупинки Топ-3 був вже на четвертому місці. Британця також перевзули у Medium і всі очікували другу серію. І тут – диво.
Райкконен зрештою зупинився на другий піт на 36-му колі. Проте механіки не змогли зняти ліве заднє колесо – фінський пілот рушив разом із ним, зачепив механіка, який отримав травму, і потім зупинився на піт-лейн. Схід!
Реакція Скудерії була дивовижною – Феттеля перевели на новий план, який передбачав фініш без зупинки. Це означало, що Себ до фінішу їхав на Soft. Майже 40 кіл на цьому комплекті!
Спершу все виглядало добре для Феттеля, який на той момент зростив перевагу над Боттасом до семи секунд, проте за десять кіл до фінішу всі ці секунди почали хутко танути. 6, 5, 4, 3, 2… За два кола до фінішу Боттас вже був на відстані атаки. У цього були зони DRS для атаки, проте нічого із цього не вийшло.
Феттель переміг із перевагою 0,699 секунди. Ще б одне коло – і все. Точно як в Австрії-2017, коли була ситуація навпаки: Феттелю не вистачило кола, щоб пройти Боттаса.
Щастя Honda
Схід із дистанції двох пілотів Red Bull та Райкконена означав, що на четверте місце в гонці претендували середняки. І хто! Головним фаворитом на цей результат був П’єр Гаслі на Toro Rosso.
По-перше, француз до цього не набрав жодного очка, по-друге – за три роки співпраці Honda та McLaren дует фінішував максимум на п’ятому місці. Тобто, з новою командою у другій гонці міг бути встановлений рекорд для Honda (мова про період після повернення в Ф1).
Саме так і сталося. Але в гонці був дуже важливий момент. Після сходу Ріккардо на трасі був оголошений режим віртуальної машини безпеки. Його прибирають у будь-який момент – і тут треба мати досвід.
На четвертому колі Кевін Магнуссен на Haas ледь не скористався тим, що Гаслі «проспав» зелене світло, але француз хоч і жорстко, але захистив свою позицію. Якби він цього не зробив, то бути йому «лише» п’ятим.
На фоні результатів Toro Rosso та Haas команди Renault та McLaren виступили не так яскраво. У цій групі найкращим став Ніко Хюлькенберг, а ось Фернандо Алонсо та Стоффель Вандорн здобули для McLaren другий подвійний фініш в очках поспіль. І саме команда з Вокінга за підсумками Гран Прі Бахрейну вийшла на третю позицію у Кубку конструкторів. Звісно, за «допомоги» Red Bull, але факт є факт.
Гран Прi Бахрейну 2018:
№ | Гонщик | Шасі | Двигун | Час |
1 | Себастьян Феттель | Ferrari | Ferrari | 1:32’01.940 |
2 | Валттері Боттас | Mercedes | Mercedes | 1:32’02.639 |
3 | Льюіс Хемілтон | Mercedes | Mercedes | 1:32’08.452 |
4 | П’єр Гаслі | Toro Rosso | Honda | 1:33’04.174 |
5 | Кевін Магнуссен | Haas | Ferrari | 1:33’16.986 |
6 | Ніко Хюлькенберг | Renault | Renault | 1:33’40.964 |
7 | Фернандо Алонсо | McLaren | Renault | 1:32’03.550 |
8 | Стоффель Вандорн | McLaren | Renault | 1:32’13.129 |
9 | Маркус Ерікссон | Sauber | Ferrari | 1:32’17.556 |
10 | Естебан Окон | Force India | Mercedes | 1:32’23.685 |
11 | Карлос Сайнс-мол | Renault | Renault | 1:32’30.305 |
12 | Шарль Леклер | Sauber | Ferrari | 1:32’35.575 |
13 | Роман Грожан | Haas | Ferrari | 1:32’39.046 |
14 | Ленс Стролл | Williams | Mercedes | 1:32’58.939 |
15 | Сергій Сироткін | Williams | Mercedes | 1:32’59.675 |
16 | Серхіо Перес | Force India | Mercedes | 1:33’01.470 |
17 | Брендон Хартлі | Toro Rosso | Honda | 1:33’01.497 |
– | Кімі Райкконен | Ferrari | Ferrari | – |
– | Макс Ферстаппен | Red Bull | TAG | – |
– | Даніель Ріккардо | Red Bull | TAG | – |