Льюис Хэмилтон получил 11-й поул в этом сезоне и имел на старте Гран При Абу-Даби лучшие условия. Он, как и еще четыре конкуренты позади, стартовал на резине Ultrasoft, поэтому имел оптимальную стратегию.
На щастя для нього, перший пілот, який був на Hypersoft, стартував лише шостим – це Макс Ферстаппен на Red Bull. Нідерландець не дуже вдало провів кваліфікацію, а на старті відкотився назад через невеликі проблеми із двигуном – він став лише десятим.
Провал Ферстаппена відкрив шлях Шарлю Леклеру, який одразу ж почав атакувати Даніеля Ріккардо та вийшов на п’яту позицію! У цьому йому допоміг той самий комплект Hypersoft.
На старті ж головний епізод виник у боротьбі Ромена Грожана та Ніко Хюлькенберга. Пілоти не поділили траєкторію після довгої задньої прямої – німець зачепив переднє колесо суперника, підлетів і навіть двічі перевернувся. На щастя, Хюлькенберг травм не отримав.
Після рестарту у зв’язку з появою машини безпеки боротьба тривала недовго, але було цікаво. Ферстаппен боровся з двома гонщиками Force India. Пілоти на рожевих болідах мали перевагу у швидкості, тому Максу довелося попітніти, щоб випередити суперників. Одразу після успішних маневрів гонку знову призупинили: Кімі Райкконен зупинився на стартовій прямій, тому було оголошено режим віртуальної машини безпеки.
Серед лідерів VSC скористалися Хемілтон та Леклер. Обидва пілоти витратили менше часу на піт-стоп, але якщо після цього Льюіс міг тримати темп лідерів та контролював перебіг подій, то Шарль почав втрачати час у глибині пелотону.
Нові лідери гонки зупинилися в боксах на 10 кіл пізніше за Хемілтона. На той момент відносне становище залишилося незмінним, проте на першому місці перебував Ріккардо. Австралієць знову довів, що Red Bull гарно працює з гумою та затримався на трасі аж до 34 кола.
Феттель та Ферстаппен після своїх зупинок розпочали потроху наздоганяти Валттері Боттаса, який залишався на другій позиції. Хоча робили вони це повільно, але з атакою великих труднощів не було. Феттель з першої ж спроби обійшов конкурента, а ось Ферстаппен затримався на три кола. Боттасу у цьому допомогла зрізка траси, судді навіть почали розглядати цей епізод, але Макс встиг сам випередити конкурента.
Ріккардо після піт-стопу мав значно свіжішу гуму та не дивно, що швидко наздогнав конкурентів. Проте його зусиль вистачило лише на атаку на Боттаса – Ферстаппен та Феттель залишилися недосяжними. Хемілтон після раннього піт-стопу вдало контролював хід гонки та закрив сезон перемогою.
На Гран Прі Абу-Дабі було багато прощань, оскільки лише дві команди збережуть двох пілотів на наступний рік – Mercedes та Haas. Всі інші змінять склади хоча б частково, а багато хто з гонщиків взагалі опиняться за бортом Ф1.
З власної волі Формулу 1 залишає принаймні на рік Фернандо Алонсо. Але його прощання на боліді McLaren не могло бути яскравим – він став лише 11-м.
Іспанець залишився осторонь реальної боротьби у середній групі. Її виграв Карлос Сайнс на Renault, який стартував 11-м на кращому комплекті Ultrasoft та переграв конкурентів попереду, які були на Hypersoft. В тому числі і Леклера – хто знає, чи не зробив монегаск помилку, коли рано зупинився в боксах.