Гран Прі Азербайджану: радість та сльози
З першого місця розпочав боротьбу Себастьян Феттель, який у кваліфікації впевнено залишив позаду Хемілтона та Валттері Боттаса. Слідом розпочали боротьбу Даніель Ріккардо та Макс Ферстаппен, а за ними був Кімі Райкконен. Цікавий момент полягав у тому, що Айсмен був на Ultrasoft, а Топ-5 – на Supersoft. Це могло вплинути на перебіг подій, але ніхто не міг подумати, що все складеться так, як склалося.
На початку гонки Райкконен потрапив у халепу. У другому повороті він пропустив уперед Естебана Окона на Force India, але одразу ж пішов у контратаку. Вона завершилася зіткненням: француз занадто сильно зачинив двері перед суперником, а той хотів просунути ніс уперед, на що мав право. У підсумку Окон опинився у стіні і зійшов, а Райкконен поїхав за новим антикрилом та гумою Soft, на якій мав проїхати до самого фінішу.
Ще один важливий епізод, зважаючи на результат – Сергій Сироткін на Williams зачепив Серхіо Переса на Force India. Мексиканець втримався на трасі, але після появи на першому колі машини безпеки також поїхав лагодити болід та встановив Soft.
Феттель, Хемілтон та Боттас вели в цілому спокійну боротьбу. Німець отримав перевагу у чотири секунди, а британець на 23-му колі ще й помилився та змушений був їхати на піт-стоп. В цілому Supersoft тримав дистанцію дуже добре: Феттель зупинився лише на 30-му колі, а Боттас – залишився на трасі до наступної ключової події гонки.
До цього моменту багато чого сталося позаду лідерів. На старті гонки дуже сильно виглядали пілоти Renault, які стартували на Ultrasoft. Карлосу Сайнсу та Ніко Хюлькенбергу після рестарту на шостому колі навіть вдалося випередити Макса Ферстаппена та Даніеля Ріккардо на Red Bull.
На жаль для французької команди щастя тривало недовго. Спершу німець помилився та зачепив колесом стіну, внаслідок чого зійшов, а потім Сайнс на зношеній гумі поїхав на піт-стоп та втратив всю перевагу.
На перший план в гонці надовго вийшли саме гонщики Red Bull. Ферстаппен спершу втратив темп через проблеми з батареєю. За декілька кіл він відновив темп, але Ріккардо був дуже близько та весь час пробував атакувати напарника. Декілька атак завершувалися контактами, але Максу вдавалося залишитися попереду. Правда, лише до 35-го кола, коли він поступився позицією.
На 38-му колі Ріккардо, який був попереду напарника, першим перевзувся в Ultrasoft, але свіжу гуму важко було прогріти, тому австралієць після піт-стопу Ферстаппена знову опинився у нього за спиною.
І нова атака на Макса на 40-му колі завершилася катастрофою для команди. Ферстаппен двічі змінив траєкторію, а Ріккардо занадто сильно хотів піти в атаку – зіткнення, схід із дистанції та машина безпеки на трасі.
Всі лідери зупинилися в боксах. Найбільше від цього виграв Боттас, для якого це була перша заміна гуми. Він по суті не втратив на піт-стопі часу, тому опинився попереду Феттеля та Хемілтона. Позаду них були пілоти, які мали проблеми на першому колі – Райкконен та Перес. Причому, мексиканцю на фінальні кола поставили Supersoft, а не Ultrasoft. Рестарт відтягнули і через аварію Ромена Грожана під час появи машини безпеки. Це також вплинуло на фінальні підсумки.
Після поновлення боротьби Феттель пішов у ризиковану атаку на Боттаса, але перегальмував, опинився за межами першого повороту та пропустив Хемілтона з Райкконеном. Далі – більше.
На уламки, які швидше за все залишили пілоти Red Bull, на наступному колі наїхав Боттас – прокол і схід із дистанції! Так, Хемілтон за два кола став лідером.
Феттель у свою чергу мав проблеми. Завдяки високій максимальній швидкості його випередив Перес, який потім завдяки цій же перевазі втримав позаду німецького пілота. Мексиканець, як і два роки тому, знову опинився на подіумі в Баку!
Позаду ж Феттеля опинився Сайнс, який на фінальних колах випередив… Шарля Леклера на Sauber! На сьомому місці опинився Фернандо Алонсо, який на першому колі отримав подвійний прокол, але завдяки шаленому виру подій знову заробив очки.