Острівне Ікс Прі у календарі Extreme E замінило заплановане змагання в Амазонських лісах Бразилії. Ти не менше, етап у Європі також стосувався екологічних проблем, пов’язаних із флорою планети.
Згадуючи події того вік-енду, маємо звичні дві кваліфікації у перший день змагань. Доволі традиційно для першого сезону бачити помилки у виконанні пілотів команди Rosberg X Racing. Моллі Тейлор перестаралася при атаці одного з поворотів, що призвело до перекидання електро-SUV з вершини гребня. Odyssey 21 став на колеса, а гонщиця продовжила рух 7-кілометровим колом. З’їжджаючи зі ще одного пагорба відбулося ще одне перекидання. Авто втратило задні кузовні панелі, але знову стало на колеса. Сара Прайс із команди Чіпа Ґанассі об камінь за маркером розбила задню ліву частину електроболіду, стилізованого під Hummer. Кайлу Ле Дуку виїздити на свою спробу навіть не довелося. Олівер Беннет уник подібних негараздів, коли його автівка вилетіла за межі траси на підкиданні, і британець повернувся до маршруту. Напарниці Беннета пощастило менше: Крістіна «Джі-Зет» втратила зворотній зв’язок від керма, і машину довелося припаркувати. Приборкуючи болід команди Льюїса Гемілтона Крістіна Ґутьєрес здійснила розворот на 360 градусів. На своєму проїзді Себастьєн Льоб виправив ситуацію достатньо, щоб Team X44 опинилася на першому місці. Тіммі Хансен втратив радіозв’язок зі своєю командою Andretti United. Команді ж Карлоса Сайнса довелося їхати з розгерметизованою задньою частиною кузова. Це не завадило Лайї Санс утримати другу проміжну позицію. JBXE Дженсона Баттона, Veloce Racing та Abt Cupra влаштували чудову боротьбу, в якій Стефан Сарразен та Емма Ґілмур лише на 1,6 секунди перевершили час Кевіна Хансена та Мікаели Олін-Коттулінскі.
Попри помилки на трасі в Q2 Джампаолі-Зонка та Беннет змогли довести авто до фінішу. Себастьєн Льоб атакував на повну силу, стрибаючи по бродам, що принесло команді 5 балів за найшвидші секунди на суперсекторі упродовж двох змагальних днів. Ґутьерес зафіксувала підсумковий час на 2 колах на рівні 10 хв 45.401 сек – майже на 20 секунд успішніше за першу спробу. Team X44 виграли усі кваліфікації цього сезону. Переможцям арктичного раунду – команді Майкла Андретті – вдалося покращити лише до шостого результату. Олін-Коттулінскі втратила контроль в одній зі шпильок, а загалом команді Дженсона Баттона дісталася сьома позиція. Стефан Сарразен взагалі вивернув переднє праве колесо Odyssey 21, що змусило достроково припинити заїзд.
У півфіналі 1 переможцям кваліфікації протистояли команди Andretti United та Chip Ganassi Racing. Зі старту Крістіна Ґутьєррес здобула невеличку перевагу над Тіммі Хансеном. Боротьба продовжилася до контакту, через який болід Team X44 виїхав за межі доріжки, а гонщиця, не скидаючи швидкості, налетіла на камінь. У лідери вирвався Кайл Ле Дук. Хансен пізніше зупинився на трасі. З повторів стало зрозуміло, що Сара Прайс дещо підбила болід Хансена, після чого той підправив траєкторію руху Ґутьєррес. Кайл Ле Дук просто довіз автомобіль з передньою ґраткою Hummer до фінішу другого кола. Команді Льюїса Гемілтона довелося відновлювати свій Odyssey 21, оскільки рішенням суддів саме ця команда здобула право на фінал.
З ПФ2 кращу позицію зі старту отримав Юхан Крістофферссон. Він випередив Маттіаса Екстрьома, який ще й змушений був їхати в пилу суперника. Цим скористався третій Чемпіон Світу у заїзді – Карлос Сайнс. За рахунок «гайпер драйву» (підвищення потужності на 4 секунди) Екстрьом надолужив утрачене та повернув друге місце. Крістофферссон втратив радіозв’язок зі своєю командою Rosberg X Racing, тому продемонстрував вражаючий темп на трасі, який Моллі Тейлор перетворила у логічний фініш першою. Ютта Кляйншмідт сповільнила темп, щоб гарантовано дістатися до фінішу Abt Cupra, у той час як у Лайї Санс було не все гаразд з болідом, а тому Acciona Sainz припинили виступ на стадії напівфіналу.
Ще одне місце у головному заїзді розігрували учасники Crazy Race. Кевін Хансен одразу очолив заїзд для JBXE. Емма Ґілмур обрала траєкторію за Олівером Беннетом. На другому колі Крістіна Джампаолі-Зонка розбила болід Xite Energy Racing, а Стеффан Сарразен після стрибка на купині здійснив кілька кульбітів. Гонка для Veloce Racing була завершеною. Мікаела Олін-Коттулінскі завершила заїзд без пригод, діставши підопічним Дженсона Баттона місце у фіналі.
На острівному Ікс-Прі розробили доволі цікаве рішення, а саме – п’ять різних доріжок від старту, щоб привнести фактор несподіванки. Спершу здалося, що у виграші опинився Себастьєн Льоб, але ще краще спрацював Кайл Ле Дук, який і понісся вперед у якості лідера гонки. Олін-Коттулінскі знайшла невдалу траєкторію на одній із доріжок, а після трампліну болід JBXE ще раз підстрибнув, а гонщиця втратила час на розвороті машини після цього та відкотилася на четверте місце, бо повз проскочила Моллі Тейлор. Ютта Кляйншмідт, яка затрималася на старті, також випередила шведку.
Головним переслідувачем Ле Дука залишався Льоб, допоки не зламав передню вісь авто. Не виключено, що команда Team X44 не встигла повноцінно відновити електро-SUV після півфінального зіткнення. Чотири перемоги в кваліфікація та чотири невдачі у чотирьох фіналах. Льюїса Гемілтона може тішити лише той факт, що попри це його команда залишилася єдиним колективом із математичними шансами на титул.
Самі ж фаворити чемпіонської гонки здобули одну позицію завдяки сходу Льоба – з відставанням у понад 30 секунд від лідируючої машини Chip Ganassi Racing. На другому колі сталася ще більша драма етапу. Вивернуте колесо під час зміни Сари Прайс стало неймовірним розчаруванням після такого чудового виступу американців. Авто з єдиним оригінальним дизайном передка у першому сезоні ще простояло 43 секунди як лідер, немов передаючи естафету Юхану Крістофферссону. До Юхана наблизився колишній суперник та нинішній бос у World RX Маттіас Екстрьом. Від запеклої погоні авто Abt Cupra втратило праві дверцята, тому переслідування ускладнилося.
На фініші команду Ніко Росберґа чекала третя перемога у сезоні. Фаворити сезону отримали найкращі шанси на титул. Abt Cupra стали сьомою новою командою на подіумі. Колективу Дженсона Баттона дісталося третє місце, оскільки Кевін Хансен опинився на трасі ближче до фінішу, ніж Сара Прайс. Щось підказує, що в найближчому майбутньому підопічним Чіпа Ґаннасі другого такого шансу не випаде.
А ось Team X44 із Себастьєном Льобом та Крістіною Ґутьєррес мали на максимум відпрацювати на останньому етапі сезону в британському Дорсеті 18-19 грудня. І їм це вдалося…