У чому переваги сервісного центру МВС нового зразка?
Новий сервісний центр прийшов на зміну звичному МРЕВ у рамках комплексної програми реорганізації структур МВС. Серед його основних переваг – сучасні світові технології, зокрема наявність електронної черги, відсутність кабінетної системи і новий кваліфікований персонал. Він надаватиме платні і безкоштовні послуги, які входять до компетенції МВС.
«Сьогодні ми зробили ще один крок на шляху реформи сервісних центрів МВС. Забудьте про старі МРЕВ! Наша мета – надавати сучасний якісний сервіс без корупції. Для цього в новому центрі зроблено відкриті, прозорі офіси, використовуються онлайн-послуги без залучення чиновників, відбувається постійний моніторинг роботи працівників, зокрема з урахуванням зворотного зв’язку», – коментує міністр МВС Арсен Аваков.
Велику увагу було приділено мотивації та навчанню персоналу – конкурс у Києві становив 43 претенденти на місце. Всі співробітники пройшли стажування – і новачки, і досвідчені працівники. Головний пріоритет нового сервісу – комфорт і зручність клієнтів.
Сервісний центр забезпечено всіма необхідними технічними засобами, зокрема засобами зв’язку, що дає змогу оперативно надавати максимальний асортимент послуг. Серед основних – видання й обмін водійських посвідчень, реєстрація та перереєстрація транспортних засобів. Центр приймає заявки на виготовлення номерних знаків. Кваліфікований персонал завжди надасть допомогу в роботі з терміналом системи документообігу.
За рахунок застосування сучасних технологій, прийнятих у цивілізованих країнах, суттєво скоротився час на вирішення питань, пов’язаних з оформленням документів. Залежно від виду послуги знадобиться від 30 хвилин до 3 годин. Крім того, використання офісу типу open space і єдиної електронної черги дасть можливість позбутися корупційних схем, оскільки відвідувач позбавлений можливості вибору співробітника центру і спілкування з ним тет-а-тет.
«У новому сервісному центрі створено всі необхідні умови для максимального комфорту громадян і швидкого надання послуг. Є можливість готівкової та безготівкової оплати. Зручні офісні приміщення допомогли скоротити час обслуговування громадян. Новий сервісний центр – приклад того, який вони вигляд вони повинні мати по всій Україні», – розповідає керівник Головного сервісного центру МВС Владислав Криклій.
У столичному сервісному центрі є дитячий куточок, місце для роботи з людьми, що мають обмежені можливості, а з допомогою спеціальної програми сурдоперекладу тут можуть обслужити людей з проблемами слуху. Для забезпечення необхідних платежів безпосередньо в будівлі центру розташоване відділення одного з банків.
Тут є просторий паркінг зі спеціально виділеними місцями для огляду техніки. Причому офісний модуль, розміщений на майданчику, також під’єднаний до системи електронної черги, а експерти забезпечені мобільними пристроями для обміну даними з адміністраторами сервісного центру. Таким чином, на процес огляду машини за регламентом потрібно 7-10 хвилин.
За словами Владислава Криклія, в найближчому майбутньому планується розширення функцій центру, а саме зміни в екзаменаційній системі і запуск складання іспитів на право керування транспортними засобами всіх категорій, видача довідок про відсутність судимості, запуск мобільних сервісних центрів, надання послуг в режимі онлайн тощо.
Інфографіка ГСЦ МВС України