
В декабре 2016 года в Украине начала работать система прямого урегулирования убытков по ОСАГО. На первом этапе к этому проекту присоединились 17 страховых компаний: «АХА Страхование», «Уника», «Провидна», VUSO и др. Водители, которые приобрели полисы ОСАГО в этих компаниях, теперь вправе обратиться за выплатой страхового возмещения после ДТП не только в СК виновника аварии, но и в свою.
Купівля полісів ОСАЦВ з прямим врегулюванням збитків доступна для водіїв в офісах СК і в Інтернеті. У першому разі, автовласники звертаються в надійну, на їхній погляд, страхову компанію. Вибір для кожної людини базується на порадах знайомих і відгуках у Мережі, досвіді співпраці з компаніями, оцінках експертів та ділової преси. При замовленні поліса ОСАЦВ онлайн відправною точкою для багатьох людей став сервіс вибору страховок Oh.ua https://oh.ua/. На ньому зібрано пропозиції провідних страхових компаній, що входять до системи прямого врегулювання.
Oh.ua демонструє відвідувачам пропозиції щодо оформлення автоцивілки від десятка компаній. На цьому сайті автомобілісти в спеціальній формі зазначають вид свого транспорту та місце його реєстрації. Сервіс миттєво показує актуальні пропозиції з сортуванням за ціною. Сервіс показує знижки та бонуси від компаній: технічний асистанс у подарунок, безкоштовна доставка поліса тощо. Все це доступно користувачам без реєстрації: особисті дані слід зазначати лише на стадії замовлення полісу.
Після кожної аварії водій, визнаний потерпілим з вини іншої людини, має право отримати компенсацію матеріальної шкоди. Однак не завжди при цьому можна задіяти пряме врегулювання. Головна вимога — в обох учасників ДТП мають бути поліси від однієї з компаній, що беруть участь у проекті. Якщо поліс від компанії, яка підтримала проект, буде тільки у одного учасника події, у нього немає права звернутися до своєї компанії за виплатою. Висновок простий: система принесе кращі результати, коли її підтримають більше компаній і автомобілістів.