Гібридні Mitsubishi Outlander PHEV надійдуть до поліції України
Міжвідомча робоча група МВС і Мінекології схвалила проект по заміні автопарку української поліції гібридними кросоверами Mitsubishi Outlander PHEV. Про це у своєму Facebook повідомив глава МВС Арсен Аваков.
“Шановні українські поліцейські! Ви отримаєте 651 новий унікальний сучасний потужний екологічний гібридний кросовер Mitsubishi Outlander PHEV. Народ України сподівається, що ви будете гідні цієї інновації”! – відмітив Аваков. За його словами, нові машини замінять давно застарілі ВАЗ та УАЗ.
Гібридний Outlander поєднує в собі бензиновий і два електромотори (сучасна технологія електрокара i – MiEV) з приводом на усі чотири колеса і можливістю працювати тільки на електричному приводі. Зовні невідмітний від свого неелектричного прототипу, гібрид має унікальні технічні характеристики:
– Двигун внутрішнього згорання підключається до обертання передніх коліс за допомогою безступінчатого редуктора, передатне число якого відповідає приблизно п’ято-шостій передачі звичайних КПП, тому в роботу він вступає тільки на високій швидкості;
– Усю решту часу Outlander PHEV працює від електротяги – в днище позашляховика схована тягова батарея, що складається з 80 осередків, місткістю 12 кВт/година.
– Повна зарядка батареї від мережі з напругою 220 В і силою струму 10 ампер займає всього 4 години.
– Швидке заряджання (30 мін для досягнення рівня заряду 80 стандарт CHAdeMO). Крім того, передбачено заряджання в русі при послідовному і паралельному гібридному режимі, заряджання за допомогою рекуперативного гальмування і автономне заряджання за допомогою бензинового двигуна за відсутності джерела живлення.
– В автомобілі передбачений автоматичний вибір режимів їзди, які включаються по черзі відповідно до дорожніх умов, – тобто, не послідовно: тільки електропривод, послідовний гібрид і паралельний гібрид.
– Автономний пробіг тільки на електричній батареї складає 52 км на швидкості до 120 км/год, загальний запас ходу 897 км.
– Витрата палива складає – 1,9 л на 100 км;
І при цьому викиди СО2 скорочені у декілька разів і складають від 44 г/км.
При цьому виробник особливо відмічає, що цей автомобіль не є ні адаптацією існуючих транспортних засобів з двигуном внутрішнього згорання, ні демонстрацією спеціальних технологій гібридних силових установок з можливістю заряджання. Це перший серійний електричний автомобіль з постійним повним приводом, розроблений найбільшим виробником з нуля. Унікальні технології, які використані при розробці, експерти називають інженерним подвигом!
Про комфорт:
Outlander PHEV має той же вивірений в аеродинамічній трубі кузов, що і його прототип ДВС, і був розроблений відділом досліджень і розробок ММС з метою зниження загального рівня шуму і вібрацій, результатом чого стала безшумна робота електромобіля в режимі електроприводу.
Плавність ходу Outlander PHEV додатково забезпечується характерними прискореннями, що контрольованими електронікою і відрізняються відсутністю яких-небудь ривків, що відбуваються при зміні передач.
Кросовер відрізняється нижчим центром тяжіння, а також стабільнішим і комфортнішим управлінням – не останню роль в якому грає розташування тягової батареї під підлогою в межах колісної бази – так само як і чудовими показниками розподілу ваги між переднім і заднім мостами (55 та 45% відповідно).
Підсумовуючи достоїнства: автомобіля:
– максимальний запас ходу : 897 км
– запас ходу в режимі роботи тільки від електроприводу: 52 км
– витрата палива : 1,9 л/100 км
– викиди СО2 : 44 г/км
– максимальна швидкість: 170 км/год
Підсумовуючи достоїнства програми заміни старих ледве живих (і те найчастіше – завдяки золотим рукам місцевих умільців) УАЗиков і Жигулів :
– Економія коштів тільки на ГСМ і паливі – 333,9 млн гривень в рік;
– Зниження викидів парникових газів мало не в 6 разів;
– Швидкість, комфорт, надійність і моральне задоволення.