X

Водій вантажівки проти електроскутериста – як уникнути ДТП

Магистральный тягач Mercedes-Benz Actros, получивший звание «Международный грузовик года 2020», оснащен передовой системой Sideguard Assist, которая минимизирует слепые зоны

Сліпі зони – лихо для водія будь-якої вантажівки, особливо під час їзди в населеному пункті. В зоні правого переднього колеса, як і біля корми, особливо якщо це тягач має причеп, запросто може «сховатися» пішохід чи велосипедист. Останнім часом до них додалися ще й електроскутеристи – невеликий силует і доволі висока швидкість пересування роблять їх дуже небезпечними сусідами по потоку для водіїв великовантажних автомобілів.

Читайте також:
Mercedes-Benz Actros – пятикратный грузовик года

Щоб уникнути ДТП з сумними наслідками на магістральному тягачі Mercedes-Benz Actros останнього покоління, відзначеного званням “Міжнародна вантажівка року 2020”, встановлено передову електронну систему допомоги водієві – Sideguard Assist.

Цей електронний помічник інтегрований у систему Mirror Cam, яка заміняє звичні зовнішні дзеркала на камери і дисплеї з ширшим кутом огляду. Sideguard Assist постійно сканує простір у межах 2 м навколо кабіни і 1 м навколо корми вантажівки/автопоїзда завдовжки до 18,75 м.

У разі виявлення людини у цих зонах на екрані висвічується жовтий трикутник, а якщо буде загроза наїзду, з’являється червоний трикутник і лунає звуковий сигнал. Sideguard Assist не втручається в кермове керування та гальмівну систему і працює тільки як попереджувальний засіб.

Читайте також:
Первый тест-драйв нового Mercedes-Benz Actros по дорогам (видео)

Фахівці Німецького інституту зі страхових випадків Gesamtverband der Deutschen Versicherungswirtschaft E. V спрогнозували, що такі системи як Sideguard Assist допоможуть наполовину скоротити кількість ДТП з вантажівками і велосипедистами, при цьому кількість аварій зі смертельними наслідками в ідеалі зменшиться на третину, а випадків травматизму – на 40%.