X

В Україні стартувала кампанія H-Road за безпеку на дорогах

С августа по декабрь 2017 года в Украине проводится национальная информационная кампания H-Road, цель которой - повысить культуру на дорогах и сократить количество ДТП.

Сьогодні, 2 серпня, в Україні було дано старт національній інформаційній кампанії H-Road, яка проходитиме до кінця 2017 року. Мета проекту – зробити українські дороги безпечнішими.

Кампанія передбачає комплекс заходів і активностей, спрямованих на донесення всім учасникам дорожнього руху – автомобілістам, мотоциклістам, велосипедистам, пішоходам – важливої інформації щодо правил дорожнього руху в форматі інфографіки, відео, статей, плакатів.

В Україні стартувала кампанія H-Road за безпеку на дорогах

Інформаційна кампанія реалізується в рамках програми корпоративної соціальної відповідальності компанії «Хюндай Мотор Україна». Партнер соціального проекту – Національний комітет спорту інвалідів України.

До старту інформаційної кампанії H-Road була приурочена прес-конференція в приміщенні інформаційного агентства «Українські Новини» на тему «Безпека дорожнього руху в Україні: проблема, виклики, суспільство і рішення».

Перший заступник начальника департаменту Патрульної поліції України Олексій Білошицький

Перший заступник начальника департаменту Патрульної Поліції України Олексій Білошицький зазначив, що за перші 6 місяців 2017 року Україні зареєстровано понад 76 тис. ДТП, в яких 15 тис. осіб травмовано та 1377 осіб загинули. Виправити ситуацію допоможе тільки комплексне вирішення проблем безпеки. Тому національна поліція всіляко схвалює і підтримує різні інформаційні активності і зокрема проект H-Road.

Містер Кріс Кім, маркетинг продукт менеджер Hyundai Motor Company CIS & Eastern Europe Regional Headquarters

На прес-конференції виступив Містер Кріс Кім, маркетинг продукт менеджер Hyundai Motor Company CIS & Eastern Europe Regional Headquarters. Він розповів, що компанія Hyundai сьогодні є одним з швидко зростаючих автомобільних брендів і 35-м глобальним брендом у світі. І будучи лідером у своїй сфері, компанія реалізує заходи щодо корпоративно-соціальної відповідальності, дотримуючись своєї головної філософії «Рухаємо світ разом».

Генеральний директор «Хюндай Мотор Україна» Ігор Гладковський

У свою чергу Генеральний директор «Хюндай Мотор Україна» Ігор Гладковський зазначив, що крім соціальної місії, кампанія H-Road несе благодійну складову. До виготовлення тематичних аксесуарів будуть залучені люди з обмеженими фізичними можливостями, що дасть змогу забезпечити їх роботою. Всі кошти, виручені від продажу стікерів і аксесуарів з символікою H-Road будуть спрямовані на підготовку національної паралімпійської збірної України до зимових Паралімпійських ігор 2018, які відбудуться в березні 2018 року в Південній Кореї.

Наклейки H-Road продаются у официальных дилеров Hyundai. Купив такую наклейку владелец авто получает право на бесплатную мойку.