X

Scania провела неймовірні краш-тести з вантажівками

Тягачи Scania нового поколения прошли доскональные краш-тесты, которые до этого не применялись на большегрузных автомобилях

Scania провела з вантажівками неймовірні краш-тести. Тут легковий автомобіль вдарять об тягач на швидкості 70 км/год, з перекриттям 75%.

Компанія Scania під час розробки вантажних автомобілів завжди приділяла безпеці особливу увагу. І невипадково тягачі нового покоління, нещодавно презентовані в Парижі, випробовували на ударну міцність упродовж п’яти років. Для цього було застосовано передові технології краш-тестів, зокрема спеціальне обладнання, яке до цього не використовували для великовантажних автомобілів.

Загалом близько 40 вантажівок “віддали життя” для удосконалення пасивної безпеки. І усе це для того, щоб нові серійні машини у разі аварії могли врятувати не одне людське життя. Кожне випробування на зіткнення планувалося більше року. При цьому від шести до восьми тижнів займали підготовчі роботи. А сам краш-тест проходив лише за півсекунди.

Під час удару автомобіля об перешкоду виміри проводилися за допомогою великої кількості датчиків, закріплених як на вантажівці, так і безпосередньо на манекені водія. Через швидкість удару для детального аналізу ушкоджень застосовувалися десятки високошвідкісних камер.

Scania провела з вантажівками неймовірні краш-тести. В цьому разі легковий автомобіль вдарять об тягач на швидкості 70 км/год, з перекриттям 75%.

“Ми перевіряємо безпеку при зіткненні вантажівки різними способами”, – говорить Ден Лофтен, відповідальний за проведення краш-тестів нових вантажівок Scania. “Ми проводимо краш-тести з різними перешкодами, зокрема з автомобілями. Найбільш небезпечні випробування на ударну міцність організовуємо на відкритому повітрі – із завантаженими напівпричепами, автопоїзд при цьому штовхає робот. Ми використовуємо цей метод, щоб перевірити міцність автомобіля під час перекидання”.

Софія Сандін, інженер, відповідальна за проведення одного з краш-тестов, пояснює. “Для найкращих результатів, ми працюємо зі сценаріями зіткнень, максимально наближеними до реального життя, і з інформацією найвищої якості”.

Софія Сандін гарантує, що перед керованою аварією усі датчики і обладннання для вимірювань усередині та навколо вантажівки працюють правильно. Дані з краш-тестів буде використано в налаштуванні систем безпеки вантажівки. А доки, проведене 12 вересня чергове випробування на ударну міцність, відправило ще одну нову вантажівку Scania на брухт.

Scania провела з вантажівками неймовірні краш-тести. В цьому разі легковий автомобіль вдарять об тягач на швидкості 70 км/год, з перекриттям 75%.