X

Новий світлофор став причиною величезних заторів на Одеській трасі

Одесскую трассу можно смело считать одной из самых «заколдованных» в Украине. Недостроенные участки, сужения, пробки и ямы на свежем полотне. А теперь еще и светофор…

Нещодавно «Автоцентр» писав, що на новому асфальті траси Київ-Одеса з’явилися дірки. Буквально тиждень тому більшість ям залатали. Чи добре, що на свіжому полотні і в мороз – питання риторичне.

Ті, хто періодично їздить трасою Київ-Одеса не з чуток знають про затори, першопричиною яких є недобудовані ділянки і, зокрема, мости. Особливо гостро проблема заторів на Одеській трасі виникає у п’ятницю і на вихідних.

Ще одне важливе питання – відсутність нормальних розворотів і розв’язок. Так, наприклад, щоб розвернутися, жителям сіл Чабани, Гатне, Крюківщина та Віта-Поштова вранці доводиться довго стояти в чергах. Про кількість ДТП на розворотах і зовсім говорити не доводиться, як і про зебри посеред траси.

І от у грудні у жителів розташованих неподалік Києва сіл з’явилася надія на поліпшення ситуації. На кордоні з Києвом, біля села Чабани, почали облаштовувати наскрізний проїзд. Щоправда, більшість водіїв розраховували на повноцінну розв’язку (на кшталт шляхопроводу в Глевасі, що веде в Васильків), про появу якої, до речі, говорилося не один рік. Замість цього – «прорізаний» відбійник і… світлофор.

Днями новий світлофор у Чабанах ввімкнули, і на Одеській трасі стало зовсім «весело». Так, наприклад, вчора (о 21.00!) від КП до світлофора утворився затор, на подолання якого водіїм доводилося витрачати щонайменше 20-25 хвилин. Хоча, в цей час траса часто вільна. Аварія? У той момент поблизу не було жодної ДТП, а одразу після новоутвореного перехрестя дорога була абсолютно порожньою. Що цікаво, у бік Києва також була тягучка до світлофора. У чому причина?

По-перше, світлофор на трасі це в принципі українське ноу-хау, як і пішохідний перехід через шість смуг. Але сьогодні вранці кореспондент «Автоцентру» мимоволі з’ясував причину таких серйозних заторів «на рівному місці». Виявилося, що для тих, хто їде по головній дорозі зелене світло горить майже 30 секунд, а червоне – більше хвилини. У чому логіка?

Після появи світлофора на Одеській трасі водії почали повертати з крайньої лівої смуги, що також уповільнює потік

Наш журналіст повідомив про «парадоксальну» роботу світлофора на гарячу лінію. Хочеться вірити, що алгоритм його роботи змінять вже сьогодні. Якщо ні – в цей п’ятничний вечір виїзд з Києва в бік Одеси, може перетворитися в одну гігантську паркову автомобілів. А що буде напередодні Нового року – навіть уявляти не хочеться…