До недавнего времени официально заявлялось, что камеры автофиксации нарушений ПДД будут размещать в местах концентрации ДТП. И вот сегодня выяснилось, что концепция немного изменилась – эти средства контроля собираются устанавливать в совсем неожиданных местах…
Спочатку планувалося, що камери автофіксації порушень ПДР передусім будуть розміщувати в місцях концентрації ДТП – для того, щоб на цих ділянках доріг підвищити водійську дисципліну, скоротивши таким чином кількість порушень, які призводять до аварій.
Переважно це: швидкісні ділянки доріг, де лихачі часто перевищують швидкість руху, перехрестя, де водії нерідко проскакують на червоний, вулиці, на яких порушники дозволяють собі їхати «зустрічною» або смугою громадського транспорту тощо.
Утім пильні і неупереджені камери підстерігатимуть порушників і в зовсім несподіваних місцях – на залізничних переїздах. Про це повідомив заступник директора Департаменту безпеки дорожнього руху «Укрзалізниця» Андрій Мельничук на міжнародному Конгресі з питань реформування системи управління безпеки дорожнього руху, що проходить в Києві 22-23 червня.
За його словами, «Укрзалізниця» планує оснастити всі найбільш жваві залізничні переїзди камерами відеоспостереження. Передусім інформацію використовуватимуть для потреб залізничників – за нею мають намір відстежувати ситуацію на переїзді: його завантаженість, роботу чергових і правопорядок. При цьому в майбутньому, коли почне працювати автоматична фіксація порушень ПДР «Укрзалізниця», не виключає можливості передання даних про гріхи водіїв на переїздах поліції, для того щоб вона змогла притягувати порушників до відповідальності.
До речі, нагадаємо, що цілком можливо, що крім приладів автофіксації порушень ПДР на дороги України також повернуть ручні радари – сумно відомі «Візир» иі TruCam.