Проект новых правил размещения рекламы, представленный КГГА, должен упорядочить количество билбордов на улицах, что должно повысить безопасность на дорогах Киева.
Проект нових правил розміщення реклами, поданий Київською міською державною адміністрацією, деталізує відносини КМДА з розпорядниками зовнішньої реклами і реклами у громадському транспорті.
За словами керівника відділу реклами в Департаменті архітектури Наталії Гончарової, ухвалення документа сприятиме зменшенню рекламних конструкцій, гарантуванню безпеки дорожнього руху (за рахунок обмежень на розміщення рекламних засобів на перехрестях, зупинках і переходах), повідомляє портал 44.ua.
Передбачається, що Київ буде розділений на 5 умовних зон. Рекламне навантаження розподілиться нерівномірно: у нульовій зоні реклами не буде зовсім, а в 4-й кількість і розмір рекламних конструкцій буде максимальний. Зазначається, що вільна від реклами зона помітно зросте.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На тиждень на українських дорогах стане безпечніше
Крім того, забороняється поширення звукової реклами в метро, на вокзалах, в портах та аеропортах, за винятком соціальної.
Монтаж і обслуговування рекламних конструкцій із застосуванням підйомника може відбуватися лише в нічний час із 21-00 до 7-00. Заїзд техніки на тротуар забороняється. Також заборонено розміщення вивісок на опорах контактної мережі і на стовпах зовнішнього освітлення.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Гройсман розповів, як наведе лад на дорогах (+ВІДЕО)