Розбитий Tesla Model X - винен автопілот?
З моменту запуску компанією Тесла системи автопілота в 2015 році в сучасному автосвіті чимало змінилося. Це пов’язано з двома основними чинниками: недосконалістю алгоритмів системи і нерозумінням автомобілістів регламенту експлуатації функції.
У нас тут чергове ДТП за участю Tesla Model X… Американський автовиробник, звичайно, проявив сміливість, пропонуючи покупцям електромобілі з можливістю автономного режиму руху. Саме цю систему звинуватив водій, який потрапив в аварію на своєму електричному кросовері в штаті Нью-Джерсі, США. За його словами, несправний автомобіль у режимі автопілота вирішив з’їхати на узбіччя, після чого зачепив кілька об’єктів. Це призвело до ушкоджень автомобіля. Водій стверджує, що Тесла Модел Х відмовлялася реагувати на його спроби повернути управління у свої руки.
Американська компанія не змусила себе чекати з офіційною відповіддю, в якій зазначено, що з моменту запуску режиму автопілота раніше не було зафіксовано жодного випадку відмови системою надати управління водієві. Хоч не сперечаються з тим, що функція дійсно може поводитися непередбачувано, ведучи авто в хибному напрямку…
У Tesla зазначили, що безпека – пріоритетний чинник в проектуванні автомобілів, а безпосередньо автопілот можна відключити, злегка торкнувшись керма або педалі гальма. Ми маємо справу з черговим прецедентним випадком?
Проте вартові правопорядку не висунули водієві звинувачень у порушеннях. У поліції зазначили, що в цій ситуації у Tesla Model X були два безпечні варіанти: продовжити рух по прямій або з’їхати з шосе. Авто чомусь прийняло власне рішення і натрапило на перешкоди на узбіччі… Деталі події уточнюються.