Специальная записка, вложенная под лобовым стеклом, сможет выручить водителя автомобиля при нарушении правил парковки.
У Головному сервісному центрі (ГСЦ) МВС вирішили «узаконити» ідею, яку вже давно практикує велика кількість українських автомобілістів при порушенні правил паркування, особливо в завантажених транспортом великих мегаполісах – поставити на потік виготовлення спеціальних записок, які допомагають розв’язати проблемну ситуацію.
Зокрема, в ГСЦ розробили і затвердили макет так званих інформерів, в яких власник машини, поставленої на стоянку некоректно (блокує виїзд, проїзд інших авто тощо) зазначатиме свій контактний номер мобільного телефону. Це дасть змогу у разі необхідності оперативно викликати водія, для того щоб той швидко прибрав свій транспорт, що заважає іншим учасникам руху.
«Чудово розуміючи, що восени ділова активність та кількість автівок у містах зросте, вирішили розробити та запропонувати вам такі зручні фірмові інформери. Вони дозволять у будь-якій ситуації автовласникам виглядати пристойно, а не водієм-негідником. А ще зберегти всім гарний настрій», – написав на своїй сторінці в Facebook керівник Головного сервісного центру МВС Владислав Криклій.
.
Він також повідомив, що подібні інформери незабаром можна буде отримати в усіх територіальних сервісних центрах, а якщо ж немає часу чекати – то макет подібної «записки» можна роздрукувати самостійно, скориставшись відповідним посиланням.
Також Владислав Криклій повідомив, що ГСЦ відкрив набір на стажування нових співробітників у сервісних центрах Луганської та Донецької областей. За його словами, нині в Донецькій області працює 5, а в Луганській – 4 сервісних центри МВС. «У зв’язку з проблемною ситуацією ці сфери потребують особливої уваги та підтримки, а громадяни мають швидко та якісно отримувати необхідні адміністративні послуги», – наголосив керівник Головного сервісного центру МВС