
Випущено інноваційний самоскид для дорожнього будівництва
В останні роки в дорожньо-будівельних компаніях спостерігається посилення вимог до перевезення асфальту. Кузов самоскида має бути теплоізольованим, а також мати термостійке покриття для запобігання втраті тепла через верх. Перед перекиданням необхідно також перевірити якість асфальту за допомогою вимірювання його температури. Тому, йдучи в ногу з часом, компанія Schmitz Cargobull сьогодні пропонує самоскидний кузов M.KI з теплоізоляцією.
Теплоізолювальні елементи практично не впливають на вантажопідйомність, оскільки збільшують масу платформи лише на 192 кг. Самоскид M.KI з повною теплоізоляцією побудований компанією, яка має великий досвід у сфері транспортування вантажів з контрольованою температурою. Оптимізована форма кузова забезпечує низький центр ваги, тим самим підвищуючи стійкість самоскида на ходу.
Платформа також оснащена тентом з електроприводом, яким можна безпечно керувати за допомогою дистанційного пульта. Модельний ряд теплоізольованих самоскидів Schmitz Сargobull охоплює кузови з різною товщиною підлоги, з висотою бічних стінок 1460 мм і заднім бортом різної конструкції. Корисний об’єм кузова M.KI становить 18 м куб.