X

Роботу дорожників перевірить СБУ

«Укравтодор» сможет погасить задолженность перед подрядчиками только после проверки Государственной финансовой инспекцией и СБУ качества выполненных работ.

Державне агентство автомобільних доріг України («Укравтодор») повністю погасить заборгованість перед підрядниками за виконані у 2012-2013 роках ремонтні роботи на дорогах тільки після підтвердження якості дорожніх робіт відповідними відомствами, зокрема, Державною фінансовою інспекцією та Службою безпеки України.

Про це повідомив в інтерв’ю УНИАН міністр інфраструктури Володимир Омелян. “Загалом боргів близько 1,5 мільярда гривень, але у нас є підстави вважати, що більшу частину намальовано зі стелі. У ті роки це була фактично змова між окремими представниками “Укравтодору” або іншими посадовими особами.

Роботи реально не було виконано або вони були далекими від якості, зазначеної в акті-прийманні, або зовсім відсутні документи. Тільки тоді, коли ми отримаємо підтвердження якості виконаних робіт, перейдемо до погашення боргів”, – повідомив В.Омелян.

Уряд оприлюднив графік будівництва європейських доріг в Україні

Він нагадав, що рахунки близько 10 обласних служб “Укравтодору” було заблоковано внаслідок того, що з компаніями, які виконували дорожні роботи в 2012-2013 роках, не розрахувалися. Через це підрядники пішли в суди, а ті, у свою чергу, ухвалили рішення на їхню користь і заарештували рахунки підрозділів держагентства.

Він нагадав, що минулого тижня Кабінет Міністрів України ухвалив рішення спрямувати понад 500 мільйонів гривень на погашення заборгованості перед підрядниками за рахунок залишків коштів на рахунках “Укравтодору”, отриманих від розміщення облігацій під держгарантії. Омелян наголосив, що рішення повернути борги було ухвалено тільки після того, як суди підтвердили наявність заборгованості, а СБУ і Держфінінспекція – якість виконаних робіт.

Де і за скільки відремонтують автодороги в Україні в 2016 році?

Міністр наголосив, що це важлива постанова уряду, яка дасть змогу відновити довіру дорожньо-будівельних компаній, що працювали на українському ринку. “Цей крок повертає довіру бізнесу до влади – держава із запізненням і з певними втратами, але розраховується за боргами…

Моя позиція полягає в тому, щоб після ухвалення відповідних законодавчих змін нормативного характеру ми вимагали від компаній, які виграватимуть тендери, аби вони повністю виконували свою роботу. Адже зараз у нас є випадки, коли компанії народжуються протягом одного дня і є фактично прокладками. Тому ми не впевнені в якості їхньої роботи”, – зазначив глава Мінінфраструктури.