X

Новий український автобан витримав перше незвичайне випробування

Тест-драйв гоночными болидами показал, что дорога надежна, а покрытие безупречно

У рамках програми “Велике будівництво”, ініційованої президентом України, продовжують активно відновлювати автошляхи. Одним із наймасштабніших проектів було будівництво траси Н-31 Дніпро-Решетилівка. Над ним працювали більше чотирьох років, але основні ділянки побудували за останні два роки.

І ось, дорога готова. Її називають першим українським автобаном. Особливість цієї траси полягає в тому, що під час її будівництва були використані новітні технології та матеріали. Вона відповідає першій категорії і має чотири смуги руху. Відкриття вирішили зробити незабутнім. Для цього запросили іменитих гонщиків, які здійснили заїзд на болідах 14-кілометровою ділянкою траси.

Якість дороги перевірили п’ять болідів “Естонія” класу Формула-3 з форсованими двигунами, які можуть розвивати швидкість понад 250 км/год. Спортивними автомобілями керували справжні майстри своєї справи: Віктор Поваров, Олександр Медведченко та Володимир Гавриленко. Висновок за результатами тест-драйву — дорожнє покриття бездоганне та надійне.

Читайте також:
На будівництво доріг в Україні передана велика партія автомобілів MAN

Траса Н-31 є національною і проходить через Дніпропетровську та Полтавську області. Її загальна протяжність становить 137,5 км. Це найкоротший шлях і оптимальний маршрут із Києва до Дніпра. За даними Укравтопрому, наразі дорожня техніка працює на новому мосту через канал Дніпро-Донбас. Там прокладається фінішна ділянка магістралі протяжністю 29,5 км.