Метро на Троєщину замінять наземним транспортним коридором
Київська влада не має наміру будувати метро на Троєщину в найближче десятиліття. Про це заявив заступник голови Київської міської держадміністрації Ілля Сагайдак. Хоча Подільсько-Вигурівська лінія метро значиться у затвердженій стратегії розвитку Києва до 2025 року, проект поки що відкладено.
У КМДА придумали альтернативу метро – швидкісний транспортний коридор. Це буде виділена лінія для наземного громадського транспорту, що дасть змогу швидко і без заторів дістатися до Деснянського району.
За словами Іллі Сагайдака, на маршруті з’являться розумні світлофори. Тролейбуси та автобуси обладнають GPS-датчиками і під час наближення їх до перехрестя вмикатиметься зелене світло.
Проект транспортного коридору потребує ремонту 22 км доріг, пересадкового вузла на ст. м. Петрівка, трамвайної зупинки на вул. Фрунзе, залізничної станції «Караваєві дачі». Крім того, реконструюють лінію швидкісного трамваю на Борщагівку, станції метро Дорогожичі та Шулявська.
Спочатку буде введено в дію лінію Троєщина-Чоколівка з відгалуженням на Відрадний. Щоденний пасажиропотік на ній досягає 140 тис. осіб.
Таке рішення КМДА пояснює економією коштів і часу. Реалізація проекту обійдеться у 100 млн євро (2,9 млрд гривень). Для порівняння, метро на Троєщину оцінено мінімум у 30 млрд гривень. До того ж, будівництво займе 10-15 років, а транспортний коридор буде організовано за три роки.