Министр инфраструктуры Владимир Омелян озвучил на заседании Кабмина стратегические задачи для выполнения дорожной реформы в Украины.
Міністр інфраструктури Володимир Омелян під час засідання Кабміну 31 серпня 2016 року зупинився на ключових завданнях, необхідних для успішного проведення дорожньої реформи в Україні. «Безперечно, ключові речі – це прийняття пакету Законів у Верховній Раді. Саме схвалення Закону про створення Дорожнього Фонду дасть можливість прийти до планованого та ритмічного розвитку галузі. Це затвердження правил гри на ринку, це початок дорожніх робіт вже з перших теплих днів», – наголосив він, повідомляє сайт Мінінфраструктури.
«Другий важливий аспект, на якому я хотів би наголосити: у Верховній Раді перебуває понад 10 законопроектів, які є ключовими для інфраструктурної сфери. Хотів би звернутися до Вас з ініціативою провести на майданчику Верховної Ради День інфраструктури, бо це не просто Закони – це правила гри, які дозволять західним інвесторам повірити в Україну і принести десятки мільярдів інвестицій в нашу економіку», – заявив Володимир Омелян.
«Третє – ініціатива Міністерства та Укравтодору. У нас в дуже поганому стані знаходяться мости і є ситуації, коли падіння або руйнація одного мосту відрізає фактично одну область від іншої. Я це бачив на Західній Україні, та сама ситуація і на Сході. Я прошу Вашої підтримки у тому, щоб оголосити наступний рік роком відновлення мостів і розробили окрему програму під це, оскільки це дійсно кричуща проблема», – підкреслив Міністр інфраструктури України.
Окремо Володимир Омелян зупинився на проблемах із дорогами в Миколаївській області: «Там ситуація дійсно трагічна. Я був двічі у цій області, ми виїзджали спільно з керівництвом Укравтодору. Там відбулося дуже дивне зрощення політикуму з криміналітетом, який фактично блокує нормальне проведення тендерів. Таке в жодній іншій області я не бачив. Я хотів би подякувати народним депутатам і голові облради, котрі активно включилися в процес. Я сподіваюся, ми врегулюємо процес і дорога цього року буде зроблена. Але Держава повинна чітко показати, що вона – господар в країні. Такі речі, як вплив і тиск на керівника Автодору, – неприпустимі».