Для столицы Украины разработали масштабный генплан на ближайшие 20 лет, который предусматривает устройство современных дорожных развязок
Дорожня інфраструктура України з кожним роком стає кращою і сучаснішою, але до Європи й Америки нам поки що дуже далеко. Спершу всі інновації впроваджуються у великих містах країни. Так, нещодавно Міністерство інфраструктури ініціювало відмову від лівих поворотів на дорогах і облаштування кругових розв’язок. Також із 1 листопада 2020 року почала діяти норма про проектування на трасах спеціальних острівців безпеки.
Тепер чиновники заговорили про будівництво сучасних багаторівневих розв’язок. Спочатку вони мають з’явитися в Києві, а в разі успішної реалізації проекту – в інших містах України. Згідно з опублікованим Генпланом, який охоплює часовий відрізок до 2040 року, суперсучасні розв’язки переважно облаштовуватимуть не в центрі столиці. Їх змістять у спальні райони і на околиці міста.
Винятком є мала Кільцева дорога, яка отримає багаторівневе подовження до Залізничного шосе, розв’язка на площі Героїв Великої Вітчизняної війни та Передмістна Правобережна розв’язка на Подільському мостовому переході. Також у Генплан Києва увійшов пункт про розвиток громадського транспорту, який має надалі стати ключовим інфраструктурним інструментом у перевезенні пасажирів.
Багаторівневі транспортні розв’язки заплановано на таких ділянках:
- на на Харківській площі;
- на перетині вулиці Бориспільської з Харківською трасою;
- на проспекті Романа Шухевича;
- на вулиці Братиславській;
- на вулиці Оноре де Бальзака;
- на Дарницькій площі;
- на вулиці Привокзальній;
- біля станції метро “Чернігівська”;
- на проспекті Академіка Палладіна;
- на Великій Окружній дорозі;
- на площі Валерія Марченка.