Такой вывод напрашивается сам собой, учитывая прогнозы главы Государственного агентства автомобильных дорог Украины ("Укравтодор") Славомира Новака
”Це найгірша ситуація, і виникла вона внаслідок того, що останніми роками дороги просто не ремонтувалися. Якщо доріг 170 тис. км, а на рік ремонтують 400 км, от і результат”, – заявив голова «Укравтодору».
Крім того, за словами Новака, і без того складне становище погіршили мінливі погодні умови – цієї зими температура повітря понад півсотні разів переходила позначку в нуль градусів.
“Я не хочу нікого обманювати: немає грошей на ямковий ремонт у необхідному обсязі, є проблема і з коштами на середній ремонт. Якщо ми хочемо за 5-10 років вирішити проблеми ям на дорогах, потрібно відремонтувати всю мережу. Якщо ми будемо ремонтувати 5-6 тис. км на рік, добре, через 10 років забудемо про ями, але у нас все одно залишиться проблема з подальшими ремонтами. Цей процес безперервний”, – розповів глава “Укрвтодору” в інтерв’ю агентству “Інтерфакс-Україна”
Уже зараз ями на дорогах України займають понад 12 млн квадратних метрів, а протягом весни вони можуть збільшитися ще на 6 млн кв. метрів. При цьому, як запевняють в «Укравтодорі», у агентства є кошти на ремонт лише 6 млн кв. метрів, а у разі виділення додатково 1 млрд гривень – ямковий ремонт може бути проведено на 8 млн кв. метрів.
Висновок: деякі дороги України вже нагадують напрямки, і є ймовірність, що в найближчому майбутньому бездоріжжя стане нормою (а, може, і «символом країни»). Отже, якщо реалістично-песимістичні прогнози збудуться, найімовірніше, уже у 2018-му році в рейтингу країн за якістю автомобільних доріг Україна опуститься ще нижче. Хоча і зараз дороги в Україні гірші, ніж у Мозамбіку.