Качество украинских автодорог оставляет желать лучшего. Предлагаем ознакомиться с картой состояния основных магистралей.
Майже всі водії, вирушаючи в далеку дорогу, зустрічаються з проблемою безаварійного проїзду українськими трасами. В’їхати в яму і пошкодити колесо, а то і підвіску можна де завгодно. Які ж автодороги найбільш проїзні? Пропонуємо карту стану основних автомобільних магістралей України, складену порталом «Дороги України». Траси, якими можна реально пересуватися на автомобілі зі швидкістю понад 100 км/год, позначені зеленим кольором, менше за 100 км/год – жовтим, і щонайбільше 60 км/год – червоним.
Як видно з карти, «зеленими» є траси Київ – Ковель, Київ – Львів – Чоп. Напрямок на Полтаву ще більш-менш на ділянці Київ – Хорол, а от до Харкова – лише жовтий колір. Не тішить і Київ – Ромни – Суми (червоний). Одеська траса підкачала: Київ – Васильків (червоний), потім жовтий і тільки після Умані має зелений колір. Кіровоградська область – все червоне. Напрямок Харків – Дніпропетровськ – Запоріжжя (зелений). Більш-менш дорога Дніпропетровськ – Донецьк (жовтий), а також Херсон – Миколаїв – Одеса. А от горезвісна Одеса – Рені червона, за винятком ділянки Ізмаїл – Рені (жовта).
Однією з основних причин руйнування автодоріг є багатотонні фури. За даними Мінінфраструктури, тільки 2% магістралей розраховані на рух автопоїздів повною масою до 40 т і 24% – до 36 т. Таким чином, більшість доріг просто не витримують осьового навантаження понад 7 т.
Із 2016 року ремонт доріг в Україні перейшов на новий рівень – виділено 14 млрд грн, відновлено майже 1000 км полотна. У 2017 році на ці цілі в держбюджеті передбачено 15 млрд – планується відремонтувати до 2000 км доріг.