Звідси зведений в абсолют комфорт – гіпертрофовані носові обтічники, що захищають від негоди їздців, підігрів керма та сидінь, велика кількість кофрів, що замикаються, стереосистеми з сабвуферами, пасажирське крісло з підлокітниками.
Турери куди краще спорткарів зберегли дух Gran Turismo з багатоденними пробігами – швидко, але з комфортом. Король дальнобою – Honda GL 1800 (600 000 грн), найпопулярніший круїзер за останні 50 років.
Екстер’єру личить і начинка: для найважчого і найбільш габаритного класу передбачені складні багатоциліндрові двигуни, надміцні рами з легованої сталі, паливні баки збільшеної ємності, подушки безпеки і багато допоміжної електроніки – аж до АВЅ.
Культові далекобійники – BMW K 1600 GTL (730 320 грн), Indian Chieftain Red (957 200 грн), Harley-Davidson Heritage Softail Classic FLSTC (787 330 грн), Honda GL 1800 Gold Wing (600 000 грн), Victory Black Gunner (638 013 грн). Але варто врахувати, що чимало фірм не визнають і не встановлюють особливих відмінностей між кастомами і круїзерами. Зокрема тому, що другі можна отримати шляхом форсування і дооснащення перших кофрами-обтічниками-підлокітниками та іншою туристичною комплектацією.
Бюджетна альтернатива наддорогим турерам (за Indian Roadmaster просять більше мільйона) – китайські й індійські моделі Lifan LF250-B (57 200 грн) Bajaj Avenger 220 (67 600 грн) або ж Viper V250С (34 710 грн).
BMW K 1600 GT
Harley-Davidson Heritage Softail Classic FLSTC
Indian Chieftain
Honda Gold Wing
BMW K 1600 GT
Harley-Davidson Heritage Softail Classic FLSTC
Indian Chieftain
Honda Gold Wing
Сергей СуховскийРедактор отделов «Автоспорт» и «Мототехника»В «Автоцентре» я с 2002 года, редактором отделов «Автоспорт» и «Мототехника». Почему именно они? Потому что это два из трех моих самых больших увлечений.Кольцевые автогонки, классическое ралли, ралли-рейды. Сплошь и рядом грубые нарушения техники безопасности и основ прикладной физики. Об автоспорте всегда говорили как о закрытом мирке широкоизвестных в узком кругу личностей. Но именно здесь я нашел верных товарищей, именно здесь понял, что на самом деле означают привычные литературные штампы вроде «триумф победы», «горечь поражений», «боль утраты». Мотоциклы, аквабайки, снегоходы, квадроциклы, скутера... Как шутит Андрей Волощенко: «все что между ног – это к Суховскому». Странно, что никто в редакции больше не разделяет моего второго увлечения. Вся эта спецтехника дарит такое удовольствие от вождения, которое не дано обычным автомобилям. Только на гидроцикле можно «вкладываться» с открытым дросселем в 90-градсный поворот, только квадроцикл «управляется» практически в полете, только скутер дает возможность не замечать киевских пробок и доезжать с Оболони до Шулявки за 8 минут. Поэтому убейте в себе пафос: оставьте свои пятиметровые «лексусы» для вечерних поездок и уикэндов и выезжайте в город на скутере или мотоцикле. И пробки рассосутся сами собой.
Інші матеріали автора
: