Як правило, це чотириколісні апарати, які з мотоциклами ріднить хіба що посадка верхи, органи управління і трансмісія. Такі моделі призначені виключно для експлуатації поза дорогами – у нас вони реєструються як трактори.
Зате квадроцикли можуть бути буквально на всі випадки життя: утилітарні, туристичні, вантажо-пасажирські, дитячі, спортивні і виключно гоночні. Прикладів сила-силенна: Bashan ATV BS250S-24 (85 573 грн), Kymco MXU 150 (109 675 грн), CF Moto Z6 XT EFI (267 233 грн), Yamaha Grizzly 350 2WD (233 600 грн), Geon Strike 1000 (347 723 грн), Kawasaki Brute Force 750 4x4i EPS (353 351 грн), Polaris Sportsman Touring 850 EPS (372 244 грн).
Навіть утилітарні side-by-side (як Can-Am Defender HD10 DPS, вартість яких (796 489 грн), об’єднали в собі всепролазність квадроциклів зі стійкістю баггі. На них неможливо їхати повільно і, що важливо, не боїшся перевернутися.
Нове віяння – моделі, в яких за характерну посадку нерідко іменують side-by-side (з англ. «пліч-о-пліч»). Конструктивно це розтягнуті утилітарні квадроцикли з двома-трьома місцями, вантажним відсіком і зовнішніми панелями з пластику, якому не страшні не те що гілки, а й перевороти. Серед найбільш затребуваних – Can-Am Defender HD10 ДПС (434 448 грн), Kawasaki Mule SX 4×4 (151 275 грн), Polaris Ranger XP 900 491894 грн) і Yamaha Viking (569400 грн).
Kawasaki Brute Force 750
Yamaha Grizzly 700 FI
Honda TRX450R
Can-Am Defender HD10 DPS
Kawasaki Brute Force 750
Yamaha Grizzly 700 FI
Honda TRX450R
Can-Am Defender HD10 DPS
Сергей СуховскийРедактор отделов «Автоспорт» и «Мототехника»В «Автоцентре» я с 2002 года, редактором отделов «Автоспорт» и «Мототехника». Почему именно они? Потому что это два из трех моих самых больших увлечений.Кольцевые автогонки, классическое ралли, ралли-рейды. Сплошь и рядом грубые нарушения техники безопасности и основ прикладной физики. Об автоспорте всегда говорили как о закрытом мирке широкоизвестных в узком кругу личностей. Но именно здесь я нашел верных товарищей, именно здесь понял, что на самом деле означают привычные литературные штампы вроде «триумф победы», «горечь поражений», «боль утраты». Мотоциклы, аквабайки, снегоходы, квадроциклы, скутера... Как шутит Андрей Волощенко: «все что между ног – это к Суховскому». Странно, что никто в редакции больше не разделяет моего второго увлечения. Вся эта спецтехника дарит такое удовольствие от вождения, которое не дано обычным автомобилям. Только на гидроцикле можно «вкладываться» с открытым дросселем в 90-градсный поворот, только квадроцикл «управляется» практически в полете, только скутер дает возможность не замечать киевских пробок и доезжать с Оболони до Шулявки за 8 минут. Поэтому убейте в себе пафос: оставьте свои пятиметровые «лексусы» для вечерних поездок и уикэндов и выезжайте в город на скутере или мотоцикле. И пробки рассосутся сами собой.
Інші матеріали автора
: