У спортбайков все в буквальном смысле принесено жертву управляемости и скорости.
Звідси ембріонна поза водія, безбожно затиснуті підвіски, вкрай нервові двигуни і гучні прямоточні глушники. Зате спорти дають змогу сприймати інших учасників руху як меланхолійні шахові фігури.
Погляньте на Hyosung GT650R (200 260 грн), Honda CBR300RA (169 000 грн) і Ducati 899 Panigale (489 508грн) – при всій ментальній несхожості конструктивно вони доволі близькі. У свою чергу, топові спортсмени або, як їх ще називають, супербайки, технологічно є вершиною мотоциклобудування.
Відточена керованість, надпотужні гальма, розгін до першої сотні менш ніж за 3 с і максималка далеко за 300 км/год. До культових спортів налеать Ducati Supersport (446 034 грн), Honda CBR1000SA Fireblade SP (519 000 грн), Suzuki GSX-R1000 (510 000 грн) і Yamaha YZF-R1 (759 200 грн). Фактично, це – двоколісні ракети, які граючись обженуть Ferrari. Власники цих швидкісних байків щиро вважають, що їх смуга – це подвійна осьова.