Казалось бы, что может быть глупее приобретения нерастаможенного Ланоса? Ведь Lanos долгие годы выпускался в Украине, а на рынке подержанных авто такая модель является одной из самых популярных
Хай там як, але на українських дорогах дедалі частіше можна зустріти нерозмитнені Деу Ланос. Деякою мірою це можна прирівняти до купівлі закордонного сала або картоплі з Європи. Але це на перший погляд.
Щоб зрозуміти, чому може виникнути бажання купити Ланос в Німеччині передусім необхідно порівняти ціни на Ланос в Україні та Європі. Йдеться, звісно, про уживані авто.
Також, Ланос є одним з найдоступніших авто по цінам на обслуговування та ремонт. В середньому власник Деу Ланос, по даним магазину Шеві Авто, витрачає на запчастини 500 грн. в місяць, а це навіть менше 20 доларів, що підтверджує статус бюджетного авто.
Daewoo Lanos в Україні кінця 90-початку 2000 рр. важко відшукати дешевше ніж $2,7-3 тисячі. При цьому можна знайти і пригнаний з ЄС нерозмитнений Ланос. Тут ціна коливається переважно в межах $1-2 тис. Що може бути дешевше? Хіба що «битки» в межах $1 тисячі.
Пригнати Ланос із Польщі загалом не складно. Чи є вигода? Судіть самі. У наших західних сусідів Daewoo Lanos початку 2000-х можна придбати за 500-600 євро. А ось за 1000 євро можна відшукати Ланос 2005-2006 рр. із кондиціонером та іншими благами.
Скільки коштує Ланос у Німеччині? Все залежить від року випуску і стану автомобіля. Але тутешні екземпляри кінця 90-х все одно здаються навіть дуже “живенькими”, принаймні, якщо судити з фото. Ціна – 500-700 євро. За 800-1000 євро можна купити Ланос Спорт. За такі гроші є версії з “автоматом”.
Ланос з Литви коштуватиме приблизно так само, як і з Польщі. Але зустрічаються різні варіанти. Наприклад, ось цей 3-дверний хетчбек Ланос 2000 року з автоматичною КПП оцінений в 390 євро!
А тепер про головне. Навіщо люди привозять/купують нерозмитнені Ланоси в Україні? Безумовно, перша причина – це ціна. Другий момент полягає в міфі про надійність Ланосів європейського складання, плюс умови експлуатації на дорогах Європи і догляд за авто.
При цьому будь-який Lanos, чи то буде ЗАЗ української збірки, чи”поляк”, можна полагодити на кожному розі і купити на нього дешеві запчастини. Також не варто забувати про так званих донорів “під документи”, що, звісно, є незаконним. Втім, як і “легалізація” нерозмитнених авто.