По данным исследования ИПЭ, сеть АЗК WOG оказалась среди лидеров АЗК, которые уделяют автовладельцам наибольшее внимание, а мобильное приложение WOG PRIDE признано наиболее функциональным и удобным для водителей.
Як констатували в ІСЕ, оцінити всі форми лояльності, які нині пропонують великі автозаправні мережі, виявилося досить складною процедурою, оскільки алгоритм нарахування бонусів і балів, можливість їх використання у програмах лояльності операторів паливного ринку дуже різний.
Перевагу програмі лояльності «ПРАЙД» над конкурентами забезпечили: проста реєстрація «не відходячи від каси» та винагорода за неї протягом місяця (знижка 1 грн на кожен літр пального); нарахування бонусів одразу ж після придбання пального або товарів в WOG CAFЕ на АЗК і поза АЗК (наприклад, в потягах Інтерсіті) і у WOG MARKET; прив’язка бонусів до гривні. До того ж, клієнти, які заправляють в мережі WOG, постійно отримують спеціальну винагороду на пальне, каву, їжу та інші товари на АЗК. А з точки зору покриття території України WOG має н одну з найбільшу кількість АЗК – близько 500 об’єктів.
Лідером по кількості акцій на момент експертизи ІСП виявилась також компанія WOG. Найцікавішими, за даними дослідження, є партнерські акції, наприклад: з банком Unicredit, компанією «Автосоюз», страховою компанією «ВУСО», мережею хімчисток KIMS, супермаркетами Novus, фітнес-клубами мережі GOFIT, магазинами «База Автозвука» і т.д.
Мобільний додаток WOG PRIDE має додатковий вигідний функціонал, унікальний для паливного ринку. Наприклад, купони зі знижками на найбільш топові продукти та напої чи сервіс «гаманець ПРАЙД» на карті лояльності «ПРАЙД» (як пластиковій, так і в мобільному додатку), завдяки якому клієнти мають можливість придбати пальне або каву онлайн. До того ж, в мережі WOG при купівлі онлайн кожна 10-а чашка кави буде в подарунок, а при купівлі палива клієнт отримує додаткову знижку і бонуси.
Сервіс онлайн-купівлі пального особливо цікавий тому, що в момент купівлі на картку зараховуються літри пального за фіксованою ціною.
«Вигода не тільки в вартості пального, напоїв і продуктів харчування, але і в комфорті від користування сервісами та послугами. Програма лояльності WOG, окрім широкого функціоналу, має ключову перевагу — можливість витрачати бонуси як на пальне, так і на інші товари, що робить програму лояльності максимально орієнтованою на клієнта; простою та вигідною» – наголошують в ІСЕ.
Дослідження було проведене ІСЕ серед таких АЗК, як: WOG, TНК, Socar, UPG, Shell, Параллель, ОККО, Amic, КЛО, БРСМ. Критеріями для складання рейтингу найбільш клієнторієнтованих програм лояльності та мобільних додатків були: доступність програм лояльності (вартість, швидкість реєстрації та винагородження за неї), акції та нарахування\списання бонусів (способи, час, кількість накопичення, отримання і можливість витрачати бонуси, їх прив’язка до валюти; наявність партнерських програм), мобільні додатки (наявність довідкової інформації з адресами АЗК, акціями та бонусами; онлайн-покупки; можливість прокладати маршрут до найближчих АЗК мережі), покриття, ціни та інше.