X

Згадуємо все VW Golf перед виходом нової моделі

VW Golf — как Mercedes S-class в секторе автомобилей среднего класса. Всегда инновационный, качественный и желанный

Новий VW Golf 2020 — це восьме покоління знаменитої моделі компактного німецького хетчбека, історія якого нараховує вже 45 років. Нову генерацію покажуть цього жовтня. Отже, саме час згадати, яким був Фольксваген Гольф упродовж усієї своєї історії.

VW Golf Mk1

Німецький автовиробник з самого початку планував перетворити свою новинку в ультрапопулярну модель. Перше покоління з’явилося в 1974 році. Машина вийшла легкою, практичною, стильною і сучасною. Перший Volkswagen Golf GTI вийшов в 1976, а кабріолет — в 1979 р.

VW Golf Mk2

Через дев’ять років (1983) світ побачила друга генерація. Дизайн, як і за майже всю історію моделі, радше еволюційний. Хетчбек трохи виріс і навіть обзавівся таким обладнанням, як ABS, гідропідсилювач керма і навіть повний привід. Все це в 1990 році сприяло  створенню компактного позашляховика Golf Country.

Читайте також:
Старий VW Golf II обігнав Audi R8 і RS7 (відео)

VW Golf Mk3

У 1991 році відбулася, мабуть, найсерйозніша зміна для моделі — третє покоління. Подібної революції в дизайні Гольфа більше не було. Звісно, багато в чому цьому сприяли тенденції нового десятиліття.

Круглі фари витягнулися по горизонталі, передня решітка стала коротшою, силует —аеродинамічнішим, а задні ліхтарі отримали акуратну елегантну форму. Навіть дивно, що в історії Гольфа ця генерація залишилася найбільш непомітною, при цьому визначивши вигляд всіх наступних поколінь.

Читайте також:
VW Golf II у музейному стані продають за ціною двох Ланосів

Серед інших важливих досягнень — Гольф вперше став Автомобілем року, отримав дизельний двигун, кузов універсал і легендарний шестициліндровий VR6.

VW Golf Mk4

1997 р. приніс еволюцію дизайну разом з четвертою генерацією. Автомобіль стає ще безпечнішим, а Golf GTI — менш спортивним, як відзначали деякі автомобілісти. Для таких підготували божевільний Golf R32 зі згаданим VR6 потужністю 241 к. с. та інноваційною коробкою DSG з двома зчепленнями.

VW Golf Mk5

Тут вперше можна заговорити про гольф як про сучасну машину навіть за сьогоднішніми мірками. Власне, 2003 рік на початку нового століття приніс модний «гладенький» дизайн і повернув GTI статус справжнього спортсмена.

А ще з’явився Golf Plus із замашками мінівена — якраз в той момент, коли сімейні машини обмеженої функції почали втрачати популярність, поступаючись позиціями універсальним кросоверам.

Читайте також:
В Сети показали живой интерьер VW Golf 2020

VW Golf Mk6

Лише через п’ять років — у 2008 році з’являється шостий Гольф. Одночасно з відродженим VW Scirocco хетчбек приміряє новий корпоративний стиль бренду, який робить його дивно схожим на попередника.

Багато хто бачив в Mk6 роботу над помилками п’ятого покоління, чим він, власне, і був. Однак модель стала ще сучаснішою завдяки новому пакету електронних систем, а спортивний R втратив індекс 32 і двигун VR6, на зміну якому прийшов чотирициліндровий агрегат.

VW Golf Mk7

Ще чотири роки очікування подарували абсолютно новий Фольксваген Гольф, який з’явився в 2012 році. Дизайн став більш різким і сучасним, водночас відсилаючи своїми чіткими формами до моделей перших поколінь.

Читайте також:
Гібрид VW Golf GTE 2020 попався вперше (живі фото)

В основі — нова модульна платформа MQB, яка дає змогу економити вагу і відкриває нові варіативності кузовів. Вперше в лінійці з’являються гібрид Golf GTE і навіть повністю електричний VW e-Golf. Непоганий заділ для наступної генерації, чи не так? Через сім років ми готові зустріти Mk8.