
У Китаї почнуть випускати магістральні тягачі Mercedes-Benz
Ґрунтуючись на глобальній стратегії Daimler Trucks, спільне підприємство Beijing Foton Daimler Automotive Co., Ltd. (BFDA) дасть змогу локалізувати нові моделі тягачів великої потужності “Made in China for China”, повністю адаптовані до вимог китайських клієнтів. Машини отримають найсучаснішу технологію Daimler Trucks.
Виробництво вантажівок важкого класу має стартувати через два роки на новому заводі вантажних автомобілів в Хуайроу (Пекін), що належить BFDA. Спільне підприємство інвестує понад 3,8 млрд юанів (понад 485 млн євро) в будівництво нового заводу і створення нової інфраструктури та виробничих ліній.
Обсяг китайського ринку вантажівок важкого класу в 2019 році становив 1,1 млн одиниць. Очікується, що в 2020 році більше за половину вантажівок, проданих у всьому світі, будуть зареєстровані в Китаї.
Сьогодні Daimler Trucks проводить двовекторну стратегію на китайському ринку. З одного боку, Mercedes-Benz Trucks експортує свою продукцію в Китай і Daimler Trucks є лідером ринку в сегменті важкої техніки серед імпортних марок — переважна більшість тут вантажівки, адаптовані під спеціальні потреби, наприклад бетононасоси.
З іншого боку, BFDA звертається до місцевого ринку магістральних вантажівок, виробляючи машини в Китаї під маркою Auman. На додачу до місцевої стратегії BFDA буде виробляти тягачі підвищеної вантажопідйомності Mercedes-Benz, орієнтовані на інший сегмент клієнтів на китайському ринку, який наразі розвивається дуже високими темпами: місцевий ринок передових великовантажних вантажівок
BFDA — спільне підприємство 50:50 Daimler Truck AG і китайського виробника Foton Motor. За три квартали 2020 року BFDA продала 99 550 вантажівок, що майже на 60% більше, ніж за аналогічний період минулого року.