
У Європі вкотре завдано удару по бензинових і дизельних авто
«Світ не може залишатися незмінним», – подумав Європарламент, і вирішив влаштувати «Варфоломіївську ніч» автомобілям на викопному паливі. Тепер, згідно з проголосованим в Європейському парламенті рішенням, до 2030 р. всі легкові автомобілі, що випускаються в Старому Світі, повинні за часткою викидів стати на 40% чистішими, ніж сучасні стандарти. Це рішення Європарламенту стало справжнім шоком для автовиробників, адже спочатку мова йшла про 30%, з якими автоконцерни і так не були згодні, вимагаючи легкого, лише 20%, зниження стандартів рівня викидів.
Втім, голосування виявилося не одноголосним. Німеччина, Угорщина, Румунія і Болгарія виступили проти введення таких жорстких нормативів. На це вони почули у відповідь: «Ми не дозволимо Німеччині тягнути назад цілий континент, щоб виправдати їхню невдалу дизельну стратегію».
На думку чиновників ЄС, рішення про введення стандартів щодо скорочення рівня викидів CO2 на 40% до 2030 року має не лише екологічне обґрунтування, воно принесе Євросоюзу відчутну економічну вигоду.
Щоправда, у цього процесу можуть виявитися і побічні ефекти: головне, під час електрифікації автомобільної галузі не стати залежними від постачання батарей з Азії і США. І саме над усуненням цієї негативної можливості, ймовірно, Євросоюз і планує працювати найближчим часом.