У першому півріччі Toyota Motor Corp. продала у всьому світі 5,16 млн автомобілів. П’ятий рік поспіль японський виробник займає провідну позицію у галузі, випереджаючи німецький концерн Volkswagen AG.
У першій половині року Toyota і Lexus продали в цілому 4,89 млн автомобілів у світі, а Daihatsu і Hino продали 210 910 і 59 273 відповідно. Своєю чергою, Volkswagen продав 4,35 млн автомобілів за той же період, що на 0,2 млн менше, ніж у 2023 році.
У Toyota підрахували, що в період із січня по червень світові продажі, включаючи її підрозділи Daihatsu Motor Co. та дочірньої компанії з виробництва вантажівок Hino Motors Ltd., впали на 4,7% порівняно з минулим роком через зупинки виробництва, викликані серією скандалів з якістю та млявими продажами в Китаї. Глобальне виробництво групи Toyota впало на 9,8% до 5,07 млн автомобілів за перші шість місяців, повідомив автовиробник.
Продаж Toyota на внутрішньому ринку впав на 32% до 823595 автомобілів, оскільки Daihatsu тимчасово призупинила виробництво після того, як було виявлено, що дані випробувань на безпеку були сфальсифіковані. На початку травня компанія відновила роботу на всіх своїх складальних заводах.
Toyota також зупиняла частину японських заводів, що вплинуло на показники. Крім того, недавнє відкликання популярного гібрида Prius також позначилося на рівні продажів. А ось на зовнішніх ринках продажі Toyota виросли на 3,1% до рекордних 4,34 млн автомобілів завдяки сталому попиту в Північній Америці та Європі.
Зокрема, у Північній Америці у брендів Toyota та Lexus продажи зросли на 14,6%. У Європі продажі зросли на 10,2%, чому сприяв ажіотажний попит на гібридні версії Corolla та RAV4. У Китаї продажі впали на 10,8% через запеклу цінову конкуренцію з боку місцевих автовиробників, які розширюють асортимент доступних електромобілів.
Цього року група Toyota планує продати 10,95 млн автомобілів, що на 1,3% менше, ніж роком раніше. У травні в компанії заявили, що цього фінансового року сконцентрую свої зусилля не на продажах, а на розв’язанні внутрішніх проблем, включаючи скандали з якістю.
Вісім найбільших автовиробників Японії продали загалом 12,04 млн автомобілів по всьому світу за першу половину цього року, що на 0,4% більше, ніж роком раніше. Їх загальне світове виробництво впало на 5,5% до 11,86 млн одиниць через загальногалузевий скандал із шахрайством під час сертифікації транспортних засобів, у якому брали участь Daihatsu, Honda, Mazda, Suzuki та Toyota.