Руководитель Tesla Илон Маск поделился своими планами на ближайшее будущее.
Через 10 років після початку реалізації першої частини плану стратегічного розвитку Tesla Ілон Маск представив на суд публіки другу частину, яка дасть змогу каліфорнійській компанії вийти на нові ринки.
У першій частині плану Маск детально описав, як його автомобільна компанія випустить спортивну модель лімітованої серії (Roadster), потім отриманий прибуток вкладе у створення машини середнього класу (Model S), а після цього використає дивіденди від його продажу для організації повномасштабного серійного виробництва масової моделі (Model 3). Тепер, коли у відповідних графах поставлені позначки, можна переходить до нової сторінки в історії компанії.
Читайте також:
Ентузіасти розібрали батарею Tesla Model S вартістю $45 тисяч
У найближчі роки компанія запропонує автомобілі в усіх основних сегментах ринку. Отже, незабаром можна чекати появи компактного SUVб а також першого у світі пікапа на електротязі. А подальші плани Маска куди грандіозніші. Зокрема, він планує крім широкої гами легкових моделей запропонувати вантажівки на електротязі і міський електротранспорт великої місткості. Ці проекти буде представлено наступного року в рамках проекту Tesla Semi, спрямованого на суттєве зниження вартості вантажоперевезень.
Читайте також:
Tesla сделает самый доступный электромобиль
Компанія також має намір стати лідером у сфері технологій автономного керування. Маск вважає, що для отримання всіх необхідних дозвільних документів для використання автопілотів потрібно близько 6 млрд миль тестових випробувань. На сьогодні моделі Tesla з функцією автопілота наїздили лише 3 млн миль.
Друга частина плану Маска активно захищає технологію автономного керування незважаючи на полеміку, що нещодавно розпочалася стосовно її безпеки. На думку Маска сучасні системи, які використовуються на електромобілях компанії мають дуже високий рейтинг безпеки.
Читайте також
Серед інших перспективних напрямків для компанії стане розвиток технологій сонячних батарей, а також каршерингу. Власники зможуть здавати свої електрокари в оренду і заробляти гроші.
Головна відмінність другої частини плану Маска полягає в тому, що всі озвучені проекти розвиватимуть одночасно.