Tesla или Porsche? Porsche или Tesla? Те из поклонников EV, кто предпочитает заряжаться реже, уже сделали выбор. Но кто быстрее на треке?
Якщо ви стежите за автомобільним світом, то помітили, що Porsche Taycan — перший електромобіль німецького бренду — вже дебютував. І встиг як слід розлютити Ілона Маска. Навіть при тому, що Tesla Model S — головний суперник — демонструє вражаючі характеристики і практичність, а коштує удвічі менше.
Яблуко розбрату — Нюрбургрінг, де електромобіль Порше Тайкан встановив час 7 хв 42 сек. Цей результат в Тесла вирішили перевершити, про що минулого тижня в Twitter натякнув Ілон Маск, пообіцявши відправити Model S на Нюрбургрінг.
Як повідомляє CarScoops, він додержав слова. Американський електромобіль справді зараз проводить час у Німеччині на треку для перегонів. При цьому помітні деякі модифікації на кшталт збільшеного повітрозабірника в бампері, розширених колісних арок, маленького спойлера ззаду, легкосплавних дисків. І нова вихлопна система. Жарт. Також повідомляється, що в салоні встановлено каркас безпеки.
Ми припускаємо, що машину додатково посадили на дієту. Можна було б сказати, що такий набір змін — нечесний підхід, адже цей автомобіль відрізняється від серійного. Але і Porsche Taycan встановив свій час на колі в ролі передсерійного прототипу. Про його відмінності від виробничої версії ми не знаємо, але не варто сумніватися, що вони є. А ще Тесла червона. Адже всі знають, що червоні машини швидші?
Маск зазначив, що цього тижня рекорд ставити все ж не планують. Найближча можлива дата — 18 вересня. Але, згідно з графіком компанії, вирішальний заїзд найімовірніше проведуть 21 вересня. Це однаково дуже скоро! Ми стежитимемо за ходом випробувань.
Якщо серйозно, перемога Тесла над Порше в Німеччині — важлива репутаційна, але доволі складна справа. Особливо враховуючи, що метою Porsche було зробити Тайкан максимально швидким на Нюрбургрінгу. Можливо, тому він виявився не таким вражаючим у реальному світі, як Tesla?