Skoda названа найнадійнішим брендом у Великій Британії
За результатами масштабного дослідження Skoda була визнана найнадійнішим автомобільним брендом у Великій Британії другий рік поспіль. Підсумки престижного рейтингу підтверджують високу функціональність і безкомпромісну якість автомобілів марки і дали змогу завоювати довіру і визнання клієнтів по всьому світу.
Читайте також:
Skoda визнана найнадійнішою маркою у Великій Британії у 2015 році
Рейтинг UK Vehicle Dependability Study складений на основі опитування 13 тисяч британських водіїв, які стали власниками нового автомобіля в період із 2013 по 2015 рік. Респонденти озвучили ключові несправності, з якими зіткнулися за останні 12 місяців експлуатації транспортного засобу. Індекс присвоюється кожному бренду за кількістю нарікань на 100 автомобілів, відповідно, показник надійності обернено пропорційний кількості балів.
Читайте також:
Skoda і Volkswagen Group – 25 років разом!
Марку Skoda було визнано найнадійнішим автомобільним брендом за підсумками дослідження. Вона отримала оцінку 66 нарікань на 100 автомобілів за середнього результату індустрії 113 нарікань на 100 автомобілів. Відрив від найближчого конкурента становить 13 пунктів. Варто зазначити, що чеський бренд обігнав не лише прямих конкурентів, а й автомобільні марки преміального сегменту. Середній показник у преміум-класі становив 161 нарікання на 100 автомобілів. Крім того, одразу дві моделі компанії – Fabia і Yeti – були визнані найкращими в своєму сегменті.
Читайте також:
Народний тест-драйв Skoda: Обери модель Skoda під свій стиль життя
Виробники оцінювалися за списком із 177 найбільш поширених технічних нарікань у 8 категоріях: двигун і трансмісія, дизайн автомобіля, комфорт від водіння, системи керування, мультимедіа та навігація, сидіння, системи обігріву, вентиляція і охолоджених (HVAC), інтер’єр автомобіля. Дослідники зазначають, що індекс надійності прямо корелює з показником лояльності клієнтів.
Довідка АЦ
J. D. Power & Associates є найбільшою компанією у світі в сфері надання консалтингових послуг, дослідження задоволеності споживачів і вивчення купівельного поведінки. Агентство є бізнес-підрозділом великої аналітичної корпорації McGraw Hill Financial зі штаб-квартирою в Нью-Йорку