Автомобильные компании борются за всеобщее признание, клиентов и место под солнцем. А как ситуация выглядит в общем зачете? Представляем вам свежий рейтинг самых дорогих автомобильных марок
Успіх — хоч і специфічно визначається, але він все ж таки важливий іміджевий показник у світі просування автомобільного бренду. Тому кожен працює над своїм сприйняттям і цінністю. Найкращою цього року знову визнали Toyota.
Японська компанія за результатами дослідження Kantar Group вкотре визнана найціннішим автовиробником. Друге і третє місця в цьому списку посіли Mercedes-Benz і BMW.
Найдорожчі автомобільні марки
У першу десятку також увійшли Honda, Ford, Nissan, Tesla, Audi, Volkswagen, Porsche. Але якщо вийти за межі автомобільної тусовки, все виглядає не так вже й круто. Річ у тому, що глобальне дослідження стосується аналізу різних компаній, які покривають всілякі сфери впливу.
У загальному рейтингу Toyota перебуває вже на 41-му місці. Mercedes – на 54-му, А BMW – на 55-му. Власне, тільки ці автомобільні компанії увійшли в першу сотню найкращих. А очолюють її Amazon, Apple і Google.
Автовиробники сприймають це як сигнал до змін у своїй концепції і пошуку нових рішень для взаємодії покупця з готовим авто. Саме тому ми бачимо повсюдну інтеграцію електронних сервісів у системи сучасних автомобілів. Імовірно, у найближчій перспективі симбіоз буде тільки посилюватися, адже новим споживачам більше не цікаво просто пересуватися на своєму транспортному засобі.