Проти компанії "Богдан Моторс" відкрито процедуру банкрутства
Як заявили в компанії “Богдан Моторс”, 2020 рік став рекордним за кількістю несприятливих факторів для вітчизняних автовиробників. Це системні проблеми як у галузі, так і в економіці країни, плюс до цього додалася світова криза, викликана пандемією коронавірусу.
Машинобудівна галузь опинилася на самому дні. Найсумніше, що в цей важкий час не було ухвалено жодного законопроекту щодо підтримки вітчизняного виробника. Автозаводам просто нереально отримати дешеві кредити для успішного виконання замовлень.
А стососовно державних закупівель, то вони сильно впали. Черкаський автозавод компанії “Богдан Моторс” цього року був фактично закритий, оскільки не випускав машини для Міноборони (прим. ред. — тут виробляють повнопривідні вантажівки, а також пікапи і машини швидкої допомоги). Сьогодні цехи підприємства пустують, а його колектив потрапив під скорочення.
Усе це призвело до падіння доходів і, як наслідок, — відрахувань до бюджету. Так, якщо в 2019 році загальна сума податків і зборів, сплачених “Богдан Моторс”, перевищила 384 млн грн, то за 11 місяців цього року — тільки 120 млн грн. Водночас кредитори не бажають йти назустріч в епоху пандемії. І тому приклад — один із кредиторів “Богдан Моторс”, який подав заяву про відкриття провадження у справі про банкрутство АТ “АК Богдан Моторс”.
У компанії зазначають, що анонсований на січень локдаун ще більше погіршить ситуацію в українській економіці. Водночас не робиться жодних системних кроків для підтримки машинобудівної галузі та автомобільного виробництва зокрема.