В мае продажи новых автобусов в Украине поднялись на 150%, по сравнению с апрелем. Лидер продаж остался прежний, несмотря на санкции.
Продаж нових автобусів в Україні демонструє відмінну динаміку зростання. У травні реалізовано 120 машин, що на 150% більше, ніж у квітні. Порівняно з травнем минулого року, зростання теж вражає – 110%, повідомляє Асоціація «Укравтопром».
Хто ж став лідером у травні цього року? Це знову Павловський автобусний завод. Кожна третя продана машина носить емблему ПАЗ – 40 шт. Це при тому, що в квітні ПАЗ реалізував в Україні тільки 20 нових машин. Мабуть, санкції проти цього виробника ще не почали працюватиина повну силу.
Нагадаємо, що Павловський автозавод, нарівні з КАМАЗом і ГАЗом потрапив під санкції. Останні були затверджені рішенням РНБО ще 28 квітня 2017 року, після чого в середині травня президент України Петр Порошенко пыдписав відповідний указ.
Найімовірніше, 40 нових «пазиків», реалізованих в Україні в травні, це розпродаж того, що залишилося на торгових майданчиках. Хоча, звісно, можуть бути й інші варіанти.
Друге місце на ринку нових автобусів в Україні гордо займає львівське підприємство «Електрон» – з показником 23 машини. Таким чином, триває виконання раніше виграного тендера на поставку автобусів до Львова.
Третя позиція у заводу «Богдан» – 22 машини (в квітні продано тільки 6 машин). За ним йде «Черкаський автобус», що випускає машини «АТАМАН» – 13 од. І замикає п’ятірку лідерів – Завод Часівоярські автобуси: продаж машин «Рута» становив лише 7 од. проти 4 у квітні.
Таким чином, за п’ять місяців 2017 року Україні було реалізовано 597 нових автобусів, що на 48,5% більше, ніж за такий самий період минулого року.