Продажі Групи Renault у світі у 2019

Олів’є Мюрге, виконавчий віце-президент Групи Renault з продажів та регіональної політики: “Продажі Групи в останньому кварталі виросли завдяки успіху нових моделей на ключових ринках Групи, таких як Європа, Росія та Індія, де Renault впевнено зміцнює свої позиції. У 2020 році ми робимо ставку на продажі наших бестселерів, нового Clio і нового Captur, а також на електричні та гібридні моделі, в першу чергу, мова йде про новий ZOE, Twingo Z.E. і силову установку E-Tech. Ми продовжимо розпочату в 2019 році оптимізацію цінової політики, яка стала можливою завдяки високій якості і привабливості наших нових продуктів.”

У 2019 Група Renault реалізувала 3 753 723 автомобілі в усьому світі, показавши спад на 3,4% (-130 550 автомобілів, включаючи -183 000 автомобілів в Ірані, Аргентині та Туреччині) на тлі скорочення ринку на 4,8%.

Світові продажі електромобілів Групи зросли на 23,5% до 62 447 од. Новий ZOE, випущений в кінці 2019 року, стане флагманом електричної лінійки у 2020. У сегменті легких комерційних електромобілів Kangoo Z.E. залишається беззаперечним лідером, його продажі зросли на 19,2% до 10 349 автомобілів. У листопаді Група випустила на китайський ринок модель Renault City K-ZE, продажі якої за два місяці склали 2 658 автомобілів.

У сегменті легкого комерційного транспорту Група збільшила продажі на 0,7% і встановила черговий рекорд. Цього вдалося досягти завдяки результатам роботи бренду Renault в Європі, продажі якого зросли на 3,6% на тлі зростання ринку на 2,8%.

Renault Pro+ другий рік поспіль лідирує в Європі за продажами фургонів і легких комерційних автомобілів, а також легких комерційних електромобілів.

У Європі продажі виросли на 1,3% на тлі зростання ринку на 1,2%. Clio очолює B-сегмент, при цьому 45% продажів нового Clio припадають на флагманську версію. Щоб розширити асортимент, Renault залишили в лінійці Clio 4. Captur – як і раніше провідний кросовер в своїй категорії. Продажі ZOE виросли на 19,1% (47 027 автомобілів). Бренд Dacia сьомий рік поспіль встановлює рекорд продажів в Європі – 564 854 автомобілів (+10,4%), це зростання обумовлене популярністю моделей Duster і Sandero.

У Бразилії продажі виросли на 11,3% до 239 174 автомобілів, а ринкова частка досягла рекордних 9% (+0,3 пп) завдяки хорошим результатам Kwid. Бренд Renault зберігає позитивну динаміку на цьому ринку – зростання склало 7,4%.

В Індії стратегія Групи починає приносити плоди. Renault є єдиним брендом, який в 2019 році поліпшив свої позиції в сегменті легкових автомобілів. Продажі зросли на 7,9% на тлі скорочення ринку на 11,3%. Цей ріст обумовлений, в першу чергу, успішних запуском Triber і хорошими продажами нового Kwid. Ринкова частка досягла 2,5%, що на 0,45 пп більше в порівнянні з 2018 роком. Triber – це компактний, універсальний автомобіль, в якому можуть подорожувати до семи чоловік. Після його виходу в серпні продажі вже досягли 24 142 автомобілі, при цьому більше половини припадає на преміальну комплектацію. Triber знаходиться в сегменті, який до 2022 року повинен скласти приблизно 50% від усього індійського ринку.

За межами ключових країн Група лідирує в Африці, Туреччині, Колумбії і Румунії.

У 2020 році Група починає новий етап своєї стратегії електрифікації, який ознаменується запуском Twingo Z.E. і стартом продажів автомобілів з гібридною і гібридною силовою установкою, що заряджається, E-Tech.

 

Продажі групи за регіонами, ЛА + ЛКА

 

 На кінець грудня*
 20192018Змін., %
Франція698 723689 7881,3%
Європа ** (без Франції)1 247 0981 230 9631,3%
Всього Франція + Європа1 945 8211 920 7511,3%
Африка – Близький Схід – Індія453 223561 860-19,3%
Африка – Близький Схід – Індія (без Ірану)453 223460 513-1,6%
Євразія750 571747 7290,4%
Америка424 537437 081-2,9%
Китай179 571216 852-17,2%
Разом (за вин. Франції + Європи)1 807 9021 963 522-7,9%
Всього в світі3 753 7233 884 273-3,4%
Всього в світі (без Ірану)3 753 7233 782 926-0,8%

 

* Продажі

** Європа = ЄС (за винятком Франції та Румунії) + Ісландія, Норвегія, Швейцарія, Сербія і Балкани

 

Продажі за брендами

 

 ГруденьНа кінець грудня*
 20192018Змін., %20192018Змін., %
RENAULT      
PC192 031163 95417,1%1 944 9342 123 615-8,4%
LCV40 34537 1948,5%412 159408 9870,8%
PC+LCV232 376201 14815,5%2 357 0932 532 602-6,9%
DACIA      
PC62 80353 36917,7%690 525654 9965,4%
LCV3 6334 726-23,1%46 04545 6250,9%
PC+LCV66 43658 09514,4%736 570700 6215,1%
RENAULT SAMSUNG MOTORS      
PC9 79010 402-5,9%79 08184 954-6,9%
ALPINE      
PC44629352,2%4 8352 094130,9%
LADA      
PC38 91037 8182,9%400 256385 1813,9%
LCV1 1221 136-1,2%12 63313 211-4,4%
PC+LCV40 03238 9542,8%412 889398 3923,6%
JINBEI&HUASONG      
PC301521-42,2%8 44913 416-37,0%
LCV15 15212 12325,0%153 452152 1940,8%
PC+LCV15 45312 64422,2%161 901165 610-2,2%
AVTOVAZ      
PC1 35400,0%1 35400,0%
RENAULT GROUP      
PC305 635266 35714,7%3 129 4343 264 256-4,1%
LCV60 25255 1799,2%624 289620 0170,7%
PC+LCV365 887321 53613,8%3 753 7233 884 273-3,4%

 

Група Renault: 15 найбільших ринків на кінець грудня

 

  Продажі*Доля ринку ЛА+ЛКА 2018
  (шт.)(%)
1ФРАНЦІЯ698 72325,9
2РОСІЯ**508 64729,0
3НІМЕЧЧИНА247 1556,3
4БРАЗИЛІЯ239 1749,0
5ІТАЛІЯ220 40310,5
6ІСПАНІЯ + КАНАРСЬКІ ОСТРОВИ183 26412,4
7КИТАЙ ***179 4940,7
8БРИТАНІЯ109 9524,1
9БЕЛЬГІЯ + ЛЮКСЕМБУРГ90 98913,1
10ІНДІЯ88 8692,5
11ПІВДЕННА КОРЕЯ86 8595,0
12ТУРЕЧЧИНА85 05517,8
13РУМУНІЯ72 16537,6
14МАРОККО70 28142,4
15ПОЛЬЩА69 09011,1

 

* 2019, за винятком продажів Twizy

** включаючи продажі АВТОВАЗа

*** Включаючи продажу Jinbei & Huasong