Президент Mitsubishi Motors Corporation відмовився передбачати майбутнє
На передання автомобілів до Києва прилетів президент Mitsubishi Motors Corporation Осаму Масуко. Це вже третій візит пана Масуко в Україну, очевидно, чекати якихось глобальних змін щодо позиціонуванням бренду на нашому ринку не варто, проте, оцінка найголовнішою людиною в ММС нашого ринку і роботи українського дистриб’ютора були доволі цікаві журналістам.
На жаль, графік президента був дуже щільним, на спілкування з пресою виділено близько півгодини, однак нам вдалося отримати головне: підтвердження того, що наш ринок і сьогодні розцінюється ММС як дуже перспективний, компанія має намір зміцнити свої позиції у нас і з ностальгією згадує часи, коли Mitsubishi був найпопулярнішим японським брендом в Україні (з 2004 до 2008 року). Щоправда, тоді левова частка продажів у нас припадала на Lancer, і тут вже журналісти встигли трохи поностальгувати за тими часами, але пан Масуко був непохитним: у нашому регіоні Mitsubishi робить ставку виключно на кросовери і позашляховики, на те, що сьогодні в компанії виходить найкраще. Черговий прорив у цьому напрямі заплановано на початок майбутнього року, коли стартує продаж абсолютно нового Eclipse Cross.
На завершення Масуко-сан встиг навіть похвалитися своїм новим надбанням – на запитання про те, як він бачить майбутнє автомобілебудування через 50 років, президент MMC нагадав про те, що зовсім недавно в його квартирі в Токіо стояв телефон із диском для набору номера, потім був кнопковий телефон, потім з сенсорним екраном, а сьогодні він купив Amazon Echo, гаджет, який вмикає йому його улюблену музику – і взагалі будь-яку музику світу – за голосовою командою. І це все сталося в дуже короткі терміни, а тепер розвиток відбувається ще швидше, і навіть уявити, якими будуть машини через півстоліття – просто неможливо.