МВФ проти пільг для електромобілів в Україні
Сьогодні в приміщенні Виставкового Центру ACCO International почав свою роботу один з найбільш технологічних і прогресивних форумів нашої країни – другий український форум EV Forum 2018 «Електротранспорт і зарядна інфраструктура: трансформація сучасного бізнесу».
Його учасники, які представляють українську владу і приватні підприємства, що опікуються розвитком електромобільного ринку, почали обговорення найактуальніших і нагальних питань даної галузі.
Вони спробують зрозуміти, чи готова Україна прийняти на свої дороги тисячі автомобілів на електротязі? Як і хто повинен розвивати електрозарядну інфраструктуру, а також чи з’являться у нас особливі законодавчі акти, що дають пільги на придбання і експлуатацію електрокарів?
Так, зокрема, на форумі вже виступив Олександр Рябчин, народний депутат України від фракції Юлії Тимошенко, який очолює підкомітет з питань енергозбереження та енергоефективності. Він розповів, що наступного тижня Верховна Рада планує розглянути, чи варто продовжувати пільги з увезення електротранспорту на митну територію України.
На його думку, настрій депутатів свідчить про те, що вони хочуть продовжити пільги, до того ж одразу на 3 роки. Таким чином, держава могла б стимулювати споживачів наповнювати український ринок електротранспортом. Але, на жаль, МВФ проти продовження цих пільг, і поки що неясно, чим закінчиться ця історія. Якщо у вівторок комітет Южаніної зробить усе необхідне, то в середу Рада зможе розглянути законопроект щодо продовження пільг на імпорт електромобілів.
Він також розповів про активне обговорення серед законотворців можливості надання компаніям, що бажають створювати мережі зарядних станцій, певні преференції на таку діяльність. У владних структурах обговорюється й можливість передачі права місцевим органам управління визначати, як стимулювати власників електромобілів. Так, це може бути дозвіл на проїзд по смугах громадського транспорту, безкоштовна стоянка чи інші пільги.