Несмотря на традиционно высокие показатели продаж электромобилей в Украине, на рынке наблюдается некоторое падение
Згідно з дослідженням маркетингового агентства IRS Group, український ринок у вересні продемонстрував зниження інтересу до електромобілів і авто з гібридними силовими установками порівняно із серпневими результатами.
Так, за перший осінній місяць в Україні було зареєстровано загалом 734 електромобілі і гібридних автомобілів, що на чверть відстає від показників за серпень. Чим же зумовлене таке падіння? Експерт з електромобілів, засновник порталу E-move Руслан Хорін вважає, що тут справа в “невизначеності” щодо нульового ПДВ і акцизу на електромобілі, який ввели 1 січня 2018 року.
“Оскільки пільги ще не продовжили, люди “чекають новин”. На замовлення автомобіля за кордоном (це переважно США), оформлення всіх документів і доставку потрібно чимало часу, і поки машина доїде, вона вже може не потрапити під нульове розмитнення, оскільки настане наступний рік. По суті, громадськість очікує продовження наявних пільг, плюс їх поширення на гібридні авто. Втім, зараз продажі знизилися не тільки серед “зелених” авто, а й на всьому авторинку “, – зазначає експерт .
Проте найпопулярнішим електромобілем на українському ринку, як і в Європі, досі є Nissan Leaf – його частка становить 73%, а кросовер Toyota RAV4 Hybrid – найпопулярніший гібридний автомобіль серед українських покупців, який охоплює майже чверть сегмента.