Парижский автосалон, который откроет свои двери уже 1 октября, огорчит поклонников ряда именитых марок, которые в 2016 году не будут представлены на выставке.
В останні роки міжнародні автомобільні виставки збирають дедалі більше відвідувачів. І Паризький салон не виняток: у 2014 році він прийняв понад 1,25 млн осіб. Те саме стосується найбільших оглядів автомобілів у Франкфурті, Женеві та Детройті. Незважаючи на такий ажіотаж кілька найбільших автомобільних компаній вирішили переглянути свою маркетингову стратегію, повідомляє Automotive News.
У підсумку, на Паризький автосалон 2016 року не приїдуть п’ять іменитих автовиробників: Aston Martin, Ford, Lamborghini, Rolls-Royce і Volvo.
Причина в тому, що сьогодні дедалі більше покупців автомобілів приходять не через виставки, де багато хто лише роздивляється.
Причому це стосується не лише розкішних авто як Aston Martin, Lamborghini і Rolls-Royce. На фірмах вирішили: навіщо викладати мільйони євро або доларів у стенди на виставках. За ці самі гроші можна проводити свої заходи, на які запрошувати справді потенційних покупців.
Так, наприклад, вчинив Ford, третій за величиною автомобільний бренд у Європі. У Франції, замість участі в автосалоні, компанія організовує споживчі тест-драйви новітніх автомобілів одразу у всіх великих дилерських центрах. Не дочекавшись Паризького автосалону, вирішила провести світову прем’єру свого універсала для поганих доріг V90 Cross Counrty і компанія Volvo.
А ті відомі автомобільні бренди, які беруть участь у Паризькому автосалоні в цьому році значно скоротили свої бюджети. Так, наприклад, Volkswagen відмовиться від традиційного нічного огляду Group Night, на якому завжди показують новинки всіх брендів концерну, зокрема Lamborghini.
Компанія Mitsubishi, яка також не пропустить Паризький автосалон і приїде, ще задовго до його початку залучала потенційних покупців через спеціальний веб-сайт. Останнім було запропоновано навіть провести віртуальний тест-драйв нового седана Mirage G4.
Все це ще раз доводить, що сьогодні для успішного продажу автомобілів переповнені стенди виставок стають дедалі менш актуальними. Їх змінюють спеціальні, фірмові покази, а також веб-сайти і соціальні мережі, на яких потенційні покупці все можуть побачити і обговорити.
Однак для багатьох і багатьох мільйонів фанатів – все тих же потенційних покупців міжнародні салони залишаються головною автомобільною подією року.