
Новий досвід, яким потрібно поділитися

В’ячеслав Жураковський, директор групи автосервісних підприємств «Інтерциклон»
Минулого року вперше відбувся конкурс «Краща СТО», в якому Ваша компанія взяла участь і отримала звання «Краща мультибрендова СТО». На вашу думку, цей конкурс затребуваний в Україні чи ні?
Так, затребуваний. Думаю, такий конкурс, враховуючи його охоплення і масштаб, – це чудовий спосіб оцінити реальну ситуацію на ринку СТО в нашій країні. І це хороший інструмент для автомобілістів, щоб дізнатися про нові й обрати відповідну компанію для обслуговування свого автомобіля.
Що дає участь у цьому конкурсі станціям технічного обслуговування різного рівня і спеціалізації?
Скажу про нас особисто: це чудова можливість ще раз поглянути на свою роботу зі сторони, оцінити свої сили порівняно з нашими колегами і конкурентами. Завжди є чому вчитися, і не важливо: чи великий ви дилерський автоцентр, чи невелика профільна СТО – такий струс буде корисним.
Розкажіть коротко про Вашу станцію технічного обслуговування.
«Інтерциклон» – це найбільший мультибрендовий автоцентр на лівому березі Києва. Ми є офіційними дилерами Skoda, Subaru, SEAT, Fiat і Bosch Car Service. Тобто ми обслуговуємо практично всі марки автомобілів, які можна побачити на дорогах, зокрема рідкісні ексклюзивні моделі. Крім СТО і чотирьох автосалонів, «Інтерциклон» – це великий Центр кузовного ремонту, Шинний Центр, Встановлення і сервіс ГБО, тюнінг і додаткове обладнання, комплекс професійних мийок і автострахування. Тому, я можу сміливо сказати, що ми надаємо максимально повний спектр послуг для автомобілів в одному автоцентрі.
Ми прагнемо до того, щоб кожен із відділів був найкращим за своїм напрямом у місті. Тому весь персонал систематично проходить необхідне навчання і тренінги, ми стежимо за всіма технічними оновленнями. Потрібно бути завжди на крок попереду, щоб твій клієнт міг довірити тобі ремонт будь-якої складності, а потім ще й порадити своїм друзям.
На вашу думку, що найголовніше в роботі мультибрендових станцій техобслуговування?
Я виділяю три основні кити:
• Професіонали (високо кваліфіковані фахівці, рівень яких дає змогу якісно обслуговувати всі марки автомобілів).
• Технічна база (наявність у достатньому обсязі необхідного діагностичного обладнання та спеціального інструменту).
• Процеси (всі можливі процеси за кожним напрямком прописані і їх суворо дотримуються, без дисципліни персоналу на місцях не буде злагодженого механізму).
Під час створення графіка роботи вашої СТО чи враховувалися побажання клієнтів або ви діяли з огляду на якість інші критерії.
Ми працюємо для клієнтів, тому, звісно, враховуємо їхні побажання. Нині «Інтерциклон» працює з 09:00 до 21:00 без перерв і вихідних. Якщо Вам необхідно залишити автомобіль на ремонт чи ТО перед роботою, ми приймемо його з 08:00. Буває, авто привозять вночі на евакуаторі, теж приймаємо. А шинний центр і мийку переведено на цілодобовий режим роботи.
Які привілеї мають ваші постійні клієнти?
Зручна програма лояльності «Інтерциклону» всім так сподобалася, що практично в усіх наших клієнтів є дисконтні картки. Знижка на них накопичується і виростає до 15% на послуги та 10% на запчастини. Крім того, на наших локальних заходах для постійних клієнтів ми розігруємо подарункові сертифікати і знижки до 100% на послуги.
У нинішній складний економічний час обслуговувати і ремонтувати автомобілі для багатьох українських автовласників доволі дорого. Що ви робите для утримання таких клієнтів та залучення нових на свою станцію техобслуговування? Чи проводите якісь акції, що дають змогу автовласникам заощадити на ремонті?
По-перше, ми відпочатку не завищуємо ціни. Розуміємо, яким чутливим є суспільство через ці курсові стрибки і як клієнти реагують на всі зміни в ціннику. По-друге, це звичайно, проведення сезонних акцій: знижки та вигідні пропозиції на актуальні послуги та товари завжди активізують народ :). І по-третє, ми не забуваємо про післягарантійні автомобілі, які потребують особливого підходу. Для них у нас працює програма «4+», що дає змогу економити близько 20% за обслуговування.
Що нового з’явилося на вашій СТО за минулий рік?
Ми одними з перших у Києві успішно освоїли новий і перспективний напрям: ремонт і обслуговування електромобілів. Провели навчання персоналу, докупили деяке обладнання, спецінструмент і наразі вже успішно працюємо з електрокарами різних марок.
Ваша мультибрендова станція технічного обслуговування серед, мабуть, найбільш показових і в питаннях організації роботи основних постів із ремонту та обслуговування, і щодо роботи спеціалізованих підрозділів, таких як Бош-Сервіс, шиномонтаж, автомийка тощо. Але знаючи Ваш підхід до автосервісу, напевно в планах є реалізація нових ідей. Якщо не секрет, поділіться ними!
Так, у нас в планах є ще цікаві проекти, над якими працюємо. Але поки що ми не хотіли б їх розголошувати. Нехай це буде невеликою інтригою.
Що Ви хотіли б побажати новим і старим учасникам конкурсу «Краща СТО»?
Ми бажаємо всім нашим колегам, як і собі, розвитку. Щодня працювати над процесами, працювати з персоналом і, звісно, з клієнтами. Не обростати рутиною, а рухатися вперед.