КЕЛЬН, Німеччина, 17 травня 2018 р. Цілковито новий Ford Fiesta ST оснащений 1,5-літровий двигун EcoBoostзі системою турбонаддуву, системою впорскування пального під високим тиском та системою подвійного незалежного регулювання фаз газорозподілу Twin-independentVariableCamTiming. Агрегат з трициліндровою архітектурою розвиває потужність у 200 к.с. при 6000 об/хв, а крутний момент у 290 Н·м доступний у діапазоні від 1600 до 4000 об/хв.
Характерною особливістю трициліндрової архітектури двигуна є високий крутний момент при низьких обертах. Свій внесок у поліпшення динамічних характеристик робить і новий турбокомпресор з турбіною оптимізованої конструкції, що забезпечує швидке зростання тиску наддуву з мінімальною затримкою, гарантуючи максимальну швидкість реакції двигуна та яскраві емоції від керування.
Нова комбінація систем розподіленого та безпосереднього впорскування пального сприяє підвищенню потужності та чутливості у поєднанні зі зниженням рівня викидів CO2*, причому особливо помітною економія пального буде в режимі низького навантаження на двигун.
Задля подальшого покращення паливної ефективності без негативного впливу на його потужність, встановлений на Fiesta ST 1,5-літровий двигун оснащено абсолютно новою системою деактивації циліндрів для трициліндрового двигуна, яку вперше анонсовали для 1,0-літрового двигуна EcoBoost. Це дозволить покупцям скористатися перевагами покращеної паливної ефективності двигуна, що не чинить негативного впливу на його потужність.
Технологія відключення циліндра автоматично зупиняє подачу пального і відкриття клапана одного з циліндрів, коли немає потреби в повній потужності, наприклад, під час руху за інерцією або з невеликою швидкістю і маленьким навантаженням на двигун. Технологія забезпечує відключення та підключення циліндра за 14 мілісекунд, що у 20 разів швидше, ніж кліпання ока, і дозволяє за потреби миттєво задіювати увесь динамічний потенціал двигуна.
Крім того, алюмінієвий двигун оснащено інтегрованим випускним колектором, щополіпшує ефективність і да змогу двигунові швидше досягти оптимальної робочої температури. До того ж, така конструкція дозволяє швидше розвивати крутний момент завдяки тому, що відпрацьовані гази швидше проходять шлях від циліндрів до турбокомпресора. Активний випускний клапан, що забезпечує підсилення надзвичайно живого та природно спортивного звучання трициліндрового двигуна для більш яскравих вражень від водіння.
Цілковито новий Fiesta ST забезпечує паливну ефективність 6,0 л/100 км та викиди CO2 136 г/км,* а також споряджений газопоглинальним фільтром, що зменшує викиди кіптяви.
Якість зчеплення
Fiesta ST третього покоління вперше пропонується з диференціалом підвищеного тертя Quaife (опція), який сприяє оптимізації зчеплення передніх коліс з поверхнею задля кращого проходження поворотів. Зокрема, зчеплення покращується на виході з поворотів.
Механічна система обмежує передачу крутного моменту двигуна на колесо зі зниженим зчепленням (наприклад, колесо, що знаходиться на внутрішньому радіусі повороту), щоб зменшити пробуксовування, а більша частина крутного моменту двигуна передається на колесо з кращим зчепленням, що дозволяє повною мірою використовувати динамічний потенціал силового агрегату.
Новий диференціал підвищеного тертя, доступний як опція, буде працювати в парі з досконалою системою векторизації крутного моменту Torque Vectoring Control, яка покращує курсову стійкість у поворотах та компенсує недостатню поворотність, пригальмовуючи переднє колесо з боку внутрішнього радіуса повороту.
Поєднання цих двох систем, ідеально збалансованих інженерами Ford Performance, забезпечує оптимальне зчеплення на сухих, та плавність руху на вологих поверхнях.
«Водіям спортивних автомобілів добре знайомі неприємні відчуття, коли пробуксовування внутрішнього колеса, на яке спрямовується надмірна кількість крутного моменту, не дозволяє вийти з повороту на швидкості, — розповідає Рукс. – Ми адаптували налаштування опціонального диференціала підвищеного тертя нового Fiesta ST, щоб він бездоганно працював у поєднанні з удосконаленою системою Torque Vectoring Control, що дозволяє забезпечити максимальний рівень природного зчеплення з поверхнею без «спалювання» надмірного крутного моменту шляхом застосування гальм».