На вітчизняному ринку вантажівок відбулися великі зміни і це стосується не тільки різкого зниження обсягів продажу. Широкомасштабна війна РФ проти України внесла свої корективи. За даними AUTO-Consulting, у квітні ринок вантажівок повною масою понад 3,5 т скоротився на 67%. Втішає лише те, що це вже менше, ніж у провальний березень. Попит є і вже намітилися нові поставки техніки. Щоправда, відчутно змінилася номенклатура замовлених машин і географія їх споживання по регіонах.
А тепер перейдемо до сенсаційної новини. Нарешті на українському ринку вантажівок змінився лідер, довгий час не віддає своїх позицій – Мінський автозавод. Тепер його місце зайняв Ford Trucks. На частку цих машин турецького виробництва, за підсумками квітня, вже припадає 24% продажу.
На другому місці розташувалися вантажівки Volvo Trucks, що зайняли майже п’яту частину ринку (19%). За ними впевнено йдуть вантажівки MAN (12%). Кожен десятий покупець вибрав і техніку IVECO, відповідно зайняла 10-відсоткову частку. Відрадно, що квітень також ознаменувався і пожвавленням на ринку автобусів. Лідером тут стала продукція марки Ataman Черкаського автозаводу.