Mazda звітує про четвертий поспіль рік росту
Mazda записує на свій рахунок вже четвертий поспіль рік, коли темпи приросту об’ємів продажу автомобілів цієї марки у Європі вимірюються двозначним числом. Загальна кількість проданих автомобілів у 2016 році становить 240,000, що на 12% більше у порівнянні з 2015 календарним роком*. Це приблизно вдвічі більше, ніж загальні темпи зростання Європейського ринку автомобілів, які склали близько 6%. Такі показники означають, що цього року японський бренд охопив 1.5% долі ринку.
Сегмент SUV компанії залишається фаворитом серед клієнтів: CX-5 знову стала найпопулярнішою моделлю в регіоні. На п’яти їй наступає компактніший кроссовер CX-3; разом ці дві моделі формують близько половини загального товарообороту компанії у Європі. Продажі CX-3 та родстеру MX-5 більш ніж подвоїлись у порівнянні з 2015 роком.
Португалія демонструє найбільший показник зростання у 2016 серед національних ринків з результатом 80% у порівнянні з попереднім періодом, в той же час продажі у Італії зросли на 53%. Ірландія фіксує 35-відсотковий стрибок завдяки попиту на компактну Mazda3 та флагмана Mazda6, а Бельгії вдалось збільшити продажі на 26% – рівномірно по всьому модельному ряду. Приріст у 20% також демонструють і інші країни: Чехія, Фінляндія, Франція, Угорщина, Польща, Словенія, Іспанія та Швеція. Німеччина закрила рік з результатом майже 9% зростання, а Великобританія – 2.4%, що знову ж таки більше загальноринкових тенденцій у цих країнах.
«Коли я оцінюю останні 4 роки впевненого зростання, я перш за все думаю про CX-5. Це був саме той автомобіль, який дав старт поточному поколінню успішних та визнаних автомобілів Mazda, створених на базі технологій SKYACTIV та концепції дизайну KODO. Дуже швидко вона стала нашим лідером з продажів і залишається ним до сьогодні, не зважаючи на статус найстаршої моделі в лінійці нового покоління», – зазначив Мартин тен Брінк, віце-президент з продажів Мазда Мотор Європа. – «Саме тому ми оптимістичні щодо перспектив 2017го та дебюту нової СХ-5, який на нас чекає. Крім того, на повістці ще декілька оновлень моделей».
Mazda вивела на Європейський ринок оновлені Mazda6 та Mazda3 восени минулого року, а найближчим часом очікується поява нової MX-5. Більшість нових та оновлених моделей оснащені системою контролю розподілу тяги автомобіля G-Vectoring Control (GVC) – новою унікальною розробкою Mazda. GVC оптимально розподіляє навантаження на колеса автомобіля, покращуючи тим самим зчеплення з дорожнім покриттям для зменшення динамічних навантажень. Для водія та пасажирів це означає більше комфорту та менше втоми в дорозі, краща керованість та підвищений рівень безпеки. Крім того, ця технологія повністю відповідає філософії Jinba-Ittai – сутність Mazda, коли автомобіль поводить себе так, наче є продовженням водія.